Bowling

Hepp...på söndagen bar det iväg till Rättvik för kvalspel upp till division två för Siljan Bk.....Vi skulle möta Domnarvets Bk i bäst av tre matcher.
Mr Pink blev uttagen i laget trots bristande träning men tänkte väl ändå att det ordnar sig:-) Nu gjorde det ju inte det och vi blev sopade av banan.....Stryk med 4-16 i första matchen och i andra blev det 7-13...Surt!
Själv bowlade jag som en afghansk päronplockare med händerna i gips.....Så jävla uselt! 615 poäng på fyra serier var inget jag kände mig vara stolt över...faktum är att jag ringde Eritreanska konsultatet och beställde uppehållstillstånd, ett tvåårigt tillstånd.....Vi får se hur det går?
Glädjande var dock den alltigenom stabile Mr Pink´s tidigare spelpartner i de famösa Pink Balls som rullade kula så fabulöst bra...890 och 800 poäng i de bägge matcherna över 4 serier! 890 tillika dagsbästa overall! Även nytt klubbrekord för Siljan Bk....Killen är i form....Bra spelat Göran!

Siljan Bk laddar nu för nästa säsong och hoppas på utveckling och stabila spelare:-)

Själv var jag ner igår, direkt efter La Dentistas mordförsök, och fick ihop en riktigt bra serie, 267 poäng, hade några bra till så hoppas formen kan återvända snart nooooog!

Lev välGenmanipulerad fläsklägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0