Brax....

...för att liva upp fiskenerven lite:-) Tidig morgon i somras....Jag och Jörgen...





Kommentarer
Postat av: Catwoman

Vilken vacker och fridfull morgonstund ni får uppleva, jag blir nästan sugen på att följa med en tidig morgon. Men allt kluckande i filmsnutten får mig just nu sugen på ett glas vin, skål!
Dagens passande ordspråk blir: "Det vi verkligen vill, tar vi oss tid till".

2008-04-04 @ 20:20:41
Postat av: Geir

En brax at minnas Jörgen,før en stilla kveld det ser ut som dere hatt.Jag garanterer 4 braxen på det holdet som du holder upp på en dags fiske.+ en par Färnar och mye id.

2008-04-04 @ 23:08:17
URL: http://www.raufjoringen.no
Postat av: Junitjej

Jag ser att du redan har fått hjälp med att lägga in videoklipp, men du får min förklaring ändå:
Svar till Lilja:
Gör så här:
1. Välj vilket videoklipp du vill ha på t.ex. youtube.com.
2. Kopiera embed-koden som finns till höger på videoklippet.
3. Logga in på blogg.se
4. Välj Skapa nytt inlägg.
5. Klicka på HTML-knappen som finns över rutan, där du brukar skriva.
6. Klistar in embed-koden.
7. Klicka på uppdatera.
8. En gul ruta dyker upp. När du har valt att posta inlägget, så kan du se videoklippet på din blogg.
LYCKA TILL!!

2008-04-04 @ 23:32:32
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Storm

Nice gubben !!

Var det en av dom som var nära 3 kg ?

2008-04-04 @ 23:57:44
Postat av: Lilja

Ja, tror det var den på närmare 3. Ska försöka få ut nåt klipp till med lite mer kamp:-) Vi gör väl nytt försök till sommaren!? Det var ju rätt bra bagging där, om man säger så:-)

2008-04-05 @ 11:13:40
Postat av: Storm

Självklart!!

Själv har man blivit medlem i FC Competition för att delta i norra specimentävlingen!

Urban Söderberg o grabbarna ska göra en riktig satsning i Gäsen i början på juli, ska bli väldigt intressant att se vad det kan ge. Vet ju att det finns 5-6 kg:s brax som tittat på mig!

2008-04-05 @ 14:50:38
Postat av: Lilja

Norra specimentävlingen? Är det bara för Competition medlemmarna? Låter intressant, då får vi se om de kan lura någon av fetingarna:-)Har du lockat hit dem med whisky?;-)

2008-04-05 @ 15:24:16
Postat av: Weine

Gå och lägg dig Lilja. Du ska upp tidigt.

2008-04-05 @ 21:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0