New balls...please!

Röd dag i Norway imorgon så man surfade hem en dag tidigare....till och med mycket tidigare...tog ledigt idag och for hem direkt på morgonen, en pangpunka sinkade mig en aning men med några svordomar och osedvanligt starka biceps slet jag loss punkhjulet och skallade in reserven på plats:-)
Slirade in vid garaget där mina två nya bowlingklot stod ouppackade..fram med dem och sen ner på hallen där jag först slog några slag för att känna på dem sen dundrade jag iväg några serier....Började med RotoGrip Epic och första serien hamnade på 202, fortsatte sen med Circle Hardcore, 198 poäng, körde sen en serie med mitt gamla klot, 159....Vidare hamrade jag in som bäst 255 pinnar och hade även några till över 200 så sammanfattningsvis....JÄKLIGT NÖJD! Som den ödmjuka varelse av kött och överlägsen materia jag är så säger jag att...framöver på tävlingar kan allt hända:-) fast för förlust ska jordbävning modell biggie inträffa;-) Klubbmästerskap på lördag den 10:e och eventuellt en final i Björnfighten den 15:e är det som ligger närmast...Laddad kommer den här kroppen vara i alla fall och vill ni lukta på seger, ära och berömmelse när jag skrider in i hallen så välkommen fram;-)


Kommentarer
Postat av: Ingo

Ta er samman nu i sista matchen, finalspelet behöver lite profiler, kanske mer än vad ni behöver finalspelet. Kör hårt! Måndag kl:19 spelar vi den avgörande matchen, känns som att jag ska ut i lagår`n och nacka en höna..no big deal, typ.

2008-05-01 @ 12:22:41
Postat av: Lilja

Haha...det låter bra Ingo!:-) Litar på att ni knäpper er vidare till finalen...Vi ska se vad vi kan göra, våra motståndare försöker ju helt plötsligt vara fullständigt upptagna med möten, kurser och arbete:-O Vet inte var de får allt ifrån men tydligen så måste de knaprat nåt olämpligt;-) Jag menar...de har varit de närmaste man kan komma bosatt i hallen det senaste året men nu....nej...Jaja, det ordnar sig på något vis, förstår egentligen inte vad de ska till final att göra...helt chanslösa! Vi däremot blir ju antagligen favoritspelade;-)

2008-05-01 @ 15:06:02
Postat av: Ingo

ett tips, sätt er i hallen och vänta med ett startkort tillhands, ni behöver nog inte vänta särskilt länge förrän motståndarna släntrar in..bara att boka en bana och lira ;)

2008-05-01 @ 16:25:49
Postat av: X

HA HA HA

2008-05-01 @ 18:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0