Bestämt mig...

Det blir fiske imorgon...Tävling på Gryveldammen ovanför Älvdalen. Enligt rapporterna ska det vara mycket fisk och i regel trekroksfiske...Låter småtrevligt:-) Får väl se hur all snö påverkar fisket men tydligen var det en hel del snö förra året också och ändå skapliga vikter.
Siktar på att få fisk....och att spöa Weine!;-) Borde gå...Fan, han är ju så gammal så han såg den siste dinosaurien dö en gång i tiden:-) Kanske han inte kommer förresten....vet att han har problem med rullatorn när det är mycket snö......;-) men som den hjälpsamme herren jag är så kan jag väl skotta upp en liten fläck åt honom nära stranden och bilen så kan han tulta in och värma sig i den då och då......Haha, nu har man gapat igen så får väl antagligen stryk med vikten av ett nyslaktat julgrisarsel...........


Kommentarer
Postat av: Storm

Rykten förtäljer att du fick stryk av Rolf A trots min enorma back-upp med info o prylar !



Förklaring ?!



Hae't Gött !!

2008-12-14 @ 22:22:28
Postat av: Anonym

Ryktet är sant!:-) Enorm backup...Nåja, ett uttalande som kräver en viss modifikation förstås:-)

Har ingen speciell förklaring mer än att det kändes som att vattnet på isen inte var tillräckligt blött för att missgynna mina konkurrenter ytterligare...;-)

2008-12-15 @ 18:44:43
Postat av: Storm

Ja, det var väl ungefär det svar jag hade väntat mig d.v.s helt OK !!



Hae't Gött !

2008-12-15 @ 20:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0