Big match

Smäller ju till rejält här i helgen.....Evander Holyfield, den kanske något för gamle, går upp i ringen mot Valuev, ryssen, som väl mäter in på ungefär 114 kuklängder;-) Troligen en väldigt ojämn match men ska ändå bli kul att se...höll  jag på att skriva men Viasat ingår inte i mina kanaler...ännu:-) Kul att höra om den matchen och läsa förstås....Har ju en förkärlek för gamla hjältar som gör comeback och mitt hjärta vill dem väl......Börjar bli mycket ryssar i toppboxningen nu och bröderna Klitjko är bra....men vill inte möta varandra...Hade varit skoj med en riktig brödrafight där förstås....Dags att amerikanerna slänger fram nåt stjärnskott nu tycker jag....Visserligen en brittisk lirare(David Hayes) som går upp en viktklass nu och ska utmana en av bröderna men....jag är tveksam....Fast sättet han "trashtalkar" på är ju en aning spektakulärt;-) Se längst ner.....
Holyfield
Valuev

David Hayes med Klitjko´s head


Kommentarer
Postat av: Totte

Nog måste ryssen vara längre än 1,3m

2008-12-20 @ 15:39:00
Postat av: Totte

Nog måste ryssen vara längre än 1,3m

2008-12-20 @ 15:40:02
Postat av: Mr Pink

Haha:-) Räknade fel där...skulle naturligtvis varit det dubbla antalet kuklängder;-)

2008-12-20 @ 19:02:55
Postat av: Lunsdragare

Här smäller det också högt...



http://www.metetorget.com/artikel/2008/Hogalid/fredenihogalid.htm

2008-12-20 @ 21:29:25
Postat av: Mr Pink

Lunsdragarn/ Det må man säga, blir hårda uttagningar nu för att få till lagen:-) Fast det kanske redan är klart efter de där 12-13 birorna som Bodda drog i sig;-)

2008-12-22 @ 14:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0