Big playday

Jahapp....julaftonen avklarad och nu har snart juldagen gått. Har bestått , förutom en hel del föda, i att spela några spel:-)
Familjen (möjligen jag) fick ju en "nostalgiklapp" igår av den ena syrran:-)


Ett Stiga bordshockeyspel! Vet att ett gammalt står i någon lada och samlar damm, troligtvis ofullständigt...men nu har vi ett nytt och får väl börja med att bjuda in Prippen igen till spelkväll....Antar att den gamle gamängen känner sig fullständigt överlägsen,-)

Hursomhelst....En kul klapp!:-D Tack för den, syrran!

Har även fått en del nya frågesporter(hmm,gillar jag sånt?;-)) Bland annat en om olympiska spelen....med dvd och allt:-) Någon som känner sig manad att anta en utmaning? Om sådana storheter som Bruce Jenner, Luis Delis och Amadou Dia Ba?;-) Lär ju inte komma några frågor om dem ändå:-P

GAV ju några julklappar också, tycker ju det är kul att ge bort saker....Gärna sådant jag gjort själv som i år t ex...en hemsnickrad tavelram med pärldekorationer, en färdigvikt servett på serbokratiska och två fläskbitar från en trafikdödad gris som jag tog reda på hösten -94.....Nä, kanske inte riktigt då.

Däremot kastade jag ihop en blandcd med musik...Åhh, stackars jävlar som fick den , tänker några nu (med tanke på min musiksmak)...:-) Well, kan så vara men det är alltid kul att veva ihop blandcd:s....Några av artisterna var t ex...Killers(of course) T.I , MGMT, Shelby Lynne, Thorsten Flinck, Joel Alme, Laurent Wolf, Duffy, Miss Li, Alicia Keys och Fibes Oh Fibes...........Hoppas kanske att något faller mottagarna i smaken.

Annars så går det inte speciellt bra åt mig....Har hänfallit åt en del spel på sistone:-( Inte bra och måste försöka ännu en gång att ta mig ur skiten....Verkligen! Ska försöka bli en bättre människa....Jojo, lättare sagt än gjort....Kanske ska börja med att bli en LÄTTARE människa......Vågen viker över lite för långt nu, har stoppat den 5 gånger i hallen på väg mot ytterdörren senaste veckan...Den vill iväg till någon som är snäll tydligen.

By the way

Här en BRA grupp och en BRA låt....För att klargöra;-) tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Julklappsmottagaren

Skitbra låtar än så länge! Tack!

Men, "by the way"????? Michael, Sharon, Enrique och Alicia Silverstone i samma video? man blir ju bara förvirrad?????



Sedan en liten uppmaning...till er alla... lyssna och SE Robbie Williams, han ger er en upplevelse och en tröst i livet, t ex på Youtube med "Angel". Vilken text, vilken röst, vilken power! Det behövs verkligen nu när man inte förstår hur man ska orka att leva längre!

2008-12-26 @ 00:11:11
Postat av: Bullen

Lägg av med spelandet, annars vet i fan om det blir nån kram i februari.

2008-12-29 @ 00:19:55
Postat av: prippen

Håller på att ta mig ur influensaträsket nu äntligen och ja, jag godtar vilka utmaningar som helst från dig lilja. Är inte så skräckslagen inför det som innan bezzerwizzer-kvällen, if you know what i mean :)

Bordshockey får nog vara däremot. Om inte jag missminner så var det ju nån form av hysteri i orsa över detta pucktrillarspel på åttitalet. Många som tog det väl allvarligt, nån agdur och jag arbetade senare med en karis. Så jag tar inte risken ifall du var en av nördarna :)

2009-01-01 @ 17:02:55
Postat av: Mr Pink

Jaaaaaaa, jag förstår vad du menar:-P MEN the vengeance will strike upon you!

Göran Agdur hette han, The Champ:-) Å nej, jag var inte en av nördarna...satt nog hemma och läste böcker;-) Är riktigt usel på bordshockey inbillar jag mig:-)

2009-01-01 @ 17:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0