Kylslaget

Man väljer sina tillfällen till att utföra saker....Minus 19 grader och mitt planetarium sade mig att idag åker jag och smäller upp en parabol på ett hus i skogen:-)
Så det gjorde jag.....Visserligen var det lite kallt men skönt ändå. Blev några vändor på vinden och så mycket har jag förstått att min kropp kanske inte riktigt är anpassad för att gryvla runt på trånga vindsutrymmen.....Att trycka framsidan av ansiktet ner i råttskit och isolering samtidigt som man svankar under en bastant planka är inte alla förunt...:-P
Upplevelse så väl som något kanske...?

Ni som känner igen er ser ju var jag varit:-) Unnåns dalgång syns ju här....




Igårkväll skyfflade jag material och skrot i mitt förrådsgarage....Det behövdes verkligen! Det ska städas mer är det tänkt....Gäller bara att mentalt övertala sig själv.....Jesper Dyberg var på hemväg från Sundsvall och fiskafänget med Grabbarna från Åsen...Tasken, Fisen och Blåsen....Han kom förbi och hämtade en ny isborr till en i Noragänget. Får hoppas han blir nöjd.


Kommentarer
Postat av: Bullen

Behövs det verkligen en parabolantenn med en utsikten? Ni där uppe är för bortskämda.--:)

2008-12-31 @ 12:25:00
Postat av: Mr Pink

Din frågeställning är motiverad, Bullen. Vi är bortskämda.....Men vem fan vill missa en bra fotbollsmatch bara för man är på skogen?;-)

2008-12-31 @ 13:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0