Lilla turen....

Söders höjder blev inga höjder alls....Körde ihop sig lite så Stockholmsresan får sparas....Kanske bäst för plånboken också:-P

Syrrans flyg dyker upp imorgon efter lite strul...Ser framemot att de kommer hem till Orsa.

I brist på Stockholm drog jag iväg till Borlänge en snabbsväng idag....Sopade iväg lite slantar till diverse köpmän:-) Börjar gå lite överstyr den här shoppingen.......

Som av en händelse så ställde jag mig på en våg igår....Jäkla bra våg för en gångs skull, vägde under 110 kilo för första gången på .....well, en ganska lång tidsålder;-) Måste bero på min choklad/julmustdiet...;-)
Nåja, det lär ju rätta till sig över julhelgen kan man tänka....Vill ju inte bli en symbol för biståndet till hungriga länder pga av min magra lekamen.......

Imorgon torsdag får det bli lite bowlingträning, var några dagar sedan nu....Serien har uppehåll men tar en vända till Norge nästa vecka för att spela sista matchen innan juluppehållet:-) Kan vi toppa oss till seger i den matchen så har vi kopplat grepp om serien....Siktar mot nytt rekord förstås:-)

Idag inhandlades bl a några kakor av en liten favorit....Ska avnjutas tillsammans med en flaska gott rödvin, troligen Penfold´s Koonunga Hill:-)

Michel Cluizel´s choklad, toppar min lista tillsammans med Valrhonachoklad...Smällgott!


Kommentarer
Postat av: Pink Angel

Har en gång i tiden varit på en föreläsning med en lektor inom Tillämpad biofarmaci … Han förklarade rent kemiskt varför vi blir hungriga och så där. Minns att han bl.a. pratade om att vår sinnesstämning gör att olika ämnen inom oss frisätts och påverkar vår hunger/mättnad. Adrenalin t ex gör oss mindre hungriga och detta frisätts ju om vi är arga eller irriterade ...



Kanske därför vikten minskat ;P

2008-12-10 @ 20:08:02
Postat av: Bullen

Du kan oxo sluta äta så mycket, jävla tjockis.

2008-12-10 @ 20:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0