Reflektioner

Juletid och livet är upp och ner......Och efter beskedet igårkväll så känns det verkligen så.

Cancer är en jävla sjukdom och fanns möjligheten så hade jag gärna gått en nävfight med den. Slita den ur kroppen där den nu finns och utmana den på en renhårig fight. Jag hade inte gett mig. Aldrig.

Nu firar vi jul och ska göra det så bra som möjligt, en familjemedlem ska vi ta extra väl hand om och vi ska skratta, gråta och äta gott.

Kände jag ville skriva det här och inte meningen att lägga sordi på julstämningen, utan mer säga att ta vara på er tid och era nära och kära

Hursomhelst......Vill önska alla en riktigt GOD JUL! Ha skoj och var försiktiga med julspriten:-)

Jag kommer fortsätta blogga för att hålla mig ovanför ytan och därför kommer snart årets julfabel....kanske inget för barnen;-)

GOD JUL

Kommentarer
Postat av: Totte

Du sa det själv cancer är en jävla sjukdom tro mej jag vet.

2008-12-23 @ 18:15:43
Postat av: Geir

Ta vara på alla och gi en ekstra kram i julen.Skal tenke på dere i julen.



Beste juleönsker fra

Geir Tenåsen

2008-12-23 @ 20:46:51
Postat av: Storm

Tänker på er !



2008-12-24 @ 00:26:25
Postat av: Mr Pink

Tack, mina vänner

2008-12-24 @ 00:58:55
Postat av: laxen

Tankarna mina går till er.

2008-12-24 @ 17:54:44
Postat av: Mr Pink

Tack Laxen, vi kämpar på!



Hoppas vi syns på lördag, Fågelsjön:-)

2008-12-25 @ 20:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0