Sista timmarna innan nya året

Nyårsafton och en liten improviserad bowlingtävling kallades ihop lite snabbt....Vi blev 6 stycken som bowlade imorse och vi körde lite uppvärmning innan de tre tävlingsserierna...För min egen del hade jag stora problem(som vanligt:-P) att få klotet att svänga....Till skillnad mot Richard som har toksväng i sitt nya klot! Nu hänger ju inte allt på "svänget" som tur är..:-)
Storfavoriten och den sympatiske gamle Pink Ballsvirtuosen Göran Larsson höll för det kanske inte alltför stora trycket och tog hem potten (svarta pengar) ganska lätt.
Lurvkalufsen Richard bowlade illa och hamnade i det slagna fältet liksom självaste jag:-) Nicke bowlade stabilt och knep andraplatsen.

Resultat
1: Göran 548
2: Nicke 511
3: Jag 494
4: Kjell 460
5: Tobbe 439
6: Richard 433


Får också passa på att önska alla ett GOTT NYTT ÅR!

Känner mig inte speciellt euforisk inför det nya året men man får försöka fortsätta.

Ta hand om era nära och kära och ha det bra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och så vill vi ge ett STORT tack till den trogna publiken :P

2008-12-31 @ 13:41:25
Postat av: Anonym

2008-12-31 @ 13:42:57
Postat av: Bullen

Ha ett riktigt gott slut och ett tillika gott nytt.



Själv gräver jag ner mig någonstans i utkanterna av Borås och hoppas inte en jävel hittar mig förrän Midsommar. Eller strax innan v.9 för då ska jag till Orsa och hångla upp Pinken.

2008-12-31 @ 17:06:31
Postat av: Finn Erik

Godt nyttår Kenneth !

2008-12-31 @ 17:12:05
URL: http://www.raufjoringen.no
Postat av: Lilja

Tack detsamma, Bullen och Finn Erik!Å du Bullen, ta med en liten trapp, för jag tänker fan inte böja på knäna;-)



Och självklart stort TACK! till publiken:-)Som stod ut med sån ganska dålig bowling...

2009-01-01 @ 16:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0