Tips från coachen

Måste ju rekommendera en film ikväll också....LA Konfidentiellt! Bra film baserad på en kalasbok av James Ellroy.
Har ni inte lagt ögona på den så gör det....Guy Pierce, Kevin Spacey och Kim Basinger i rollerna bland andra...

Recept på coleslaw kommer här helt plötsligt

150 gram vitkål (strimlad)
2 morötter (strimlade)
1 rött äpple (även det strimlat)

1, 5 dl gräddfil
1 dl majonnäs
2 msk dijonsenap
Lite vitvinsvinäger
Salt
Svartpeppar
2 msk hackad färsk timjan

Det var syrran som ville ha receptet, vet inte om jag kom ihåg det rätt men på ett ungefär var det så här:-)

På lördag bär det iväg till Fågelsjön i alla fall...Tävling där och enligt rapporterna kan det vara blankis, broddarna ska med. Hoppas abborrarna är i stöten så man får plocka upp en skaplig påse och väga in.

Sen en uppmaning....ALLA människor....När ni sätter på er skorna och går ut i världen där andra människor ser er....Försök...allvarligt....FÖRSÖK för helvete att se till så att bägge byxbenen går utanför eventuella plösar och att ena byxbenet liksom INTE hänger på eventuella stövelskaft! Tack;-)

Nu tänker jag kolla på Stjärnorna på slottet....och nån retar mig för det och kallar det pensionärsprogram så skiter jag i det:-) Haha:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0