Too much kanske

Knypplade över tröskeln hemma precis....Är trött som fan.....Nu har jag hållit på med förberedelser till Fiskets Dag från 12.00, har gjort iordning metegrejorna, lastat vadare, jerkspön, sladdvindor, pumpat och flytring och gjort iordning, blandat mäsk, varit iväg och fiskat upp id, brax, mört, strävling och abborre, tacklat upp 4 rullspön med mera......Nu ska jag fixa tipspromenadfrågor och göra skyltar till alla stationerna imorgon.....Blir synnerligen tidigt imorgon....Å det var väl ett jävla gnäll, var det inte?!:-)

Ja....och det beror på att det nu är slut med mina åtaganden, kommer förhoppningsvis hädanefter delegera all skit som ska göras....Fortsätter det så här så är jag en packe likdelar....Det funkar inte att ha koll på allt.....Tänkte här skriva mer skit men lugnar mig...Ingen idé då man är trött och less, blir ju mest fel då....

Tänk vad skönt att kunna åka och fiska utan tanke på vad som måste göras.....tänk vad skönt att kunna umgås med människor utan tanke på vad som måste göras...tänk vad skönt att sätta sig och läsa en god bok utan tanke på vad som måste göras...tänk vad skönt att inte behöva bry sig mer än om sitt eget och de närmaste....tänk vad skönt att bara vara......tänk vad skönt att slippa människor......FAN vad jag är TRÖTT!

Sådär....Nu då....mår jag bättre nudå? Nä, nu lär jag göra några tipsfrågor...Skickade för länge sedan ut en vädjan till fiskeklubben om att inkomma med förslag till frågor att ha på tipspromenaden....Har jag fått en enda? Nej....

Suck...vad jag håller på....

Godnatt 

Kommentarer
Postat av: Storm

Efter att ha verkat som tävlingsledare under 25-år i pimpel vet jag PRECIS hur du känner !!



Kämpa på men förvänta dig inget tack !



Hae't Gött !!

2008-07-07 @ 13:16:07
Postat av: Lillsyrran

Förslag på tipspromenadfrågor? Här kommer en...visserligen lite sent..but oh well,....vem är den mest oengagerade medlemmen i FK Match? Bra fråga eller? Nej men vad förväntar du dig av Orsaborna, inte kommer väl de ut ur stugorna för att stödja lokala events....ursäkta swengelskan...tankesättet hemma är väl mest att det får väl någon annan göra då man själv är för lat för att lämna sin välombonade stuga. Hoppas det gick bra trots allt och var stolt över allt du gör för klubben! Lovar att vara hemma hela nästa sommar så vi alla kan hjälpa till....kram från dina supporters ´over here´..vi ses snart!

2008-07-07 @ 20:39:22
Postat av: MoS

Go Lilja,



Hoppas att det gick bra för dig där nere. Hamrasjön var sisådär, skön avkoppling i alla fall.



Du är en eldsjäl och utan eldsjälar dör klubbar, men som sagt var, man ska inte förvänta sig många tack, finns alltid de som kan göra det bättre, men de har ju inte tid just då då, men kommer på det i efterhand.



Men lugnet kommer, det gör det alltid, om inte annat på hemmet när man är senil.

2008-07-07 @ 23:16:00
Postat av: Geir

Her kjenner jag meg igjen .Alt måste gjöras på en person och andra står å kritiserar det du har gjort.Det er inte kult eller bra,så alla som var på treffet.Hoppas dere lærte en del och at tenker over at det faktisk er et meget bra grej mr.Lilja har gjort her,och at dere fortsetter å meta på.Det er jættekult.

2008-07-07 @ 23:56:55
URL: http://www.raufjoringen.no
Postat av: Totte

Du får gärna höra av dej när det är något på gång så ska jag gärna hjälpa dej. Bara jag får veta det i tid minst en dag om det inte är panik då får vi lösa det då.Ingen ska behöva knyppla.Ps passa dej för haiva dom dom är fulla med fan.

2008-07-11 @ 01:23:52
Postat av: Storsyrran

Lägg dig i soffan med en bok och försjunk i världen den erbjuder! Eller?? Sätt på en CD och dansa loss!! "Don't worry, be happy!"

2008-07-11 @ 20:50:51
Postat av: Mr Pink

Tack för alla snälla kommentarer:-)

2008-07-19 @ 11:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0