The Match...

Ikväll är det dags.....Nervositeten ligger som en starkt kryddad marinad kring min tunnväxta skalle....Håller alla tentakler för att allt går väl ikväll och att Luca Toni lyckas med allt!:-)

Tänker inte tippa för då går det väl på skit....Kan bara konstatera att så här långt i turneringen så har några av mina lättsamma analyser varit klockrena;-) Igår försvann ännu ett av de s k "rolighetslagen", laget som många utnämnt till segrare efter gruppspelet....Tveksamheter i försvaret syntes redan i första matchen mot Italien men där stirrade alla sig blinda på siffrorna 3-0...Igår blev det bekräftat att mittbacksparet inte höll.....Att Ryssland var grymt bra igår är tveklöst konstaterat liksom att Arshavin är det här mästerskapets största spelare så här långt! Är djupt imponerad av honom och även av Pavlischenko (stavas det så??) De tar två platser i mitt All Star Team, helt klart!
Ingen holländare platsar...inte ens Schneijder:-)

Kan nu bara italienarna bekräfta det historien berättar så kommer min glädje vara störst:-) Då har jag även knäppt in tre av fyra semifinalister:-) fast det har jag ju även om Spanien vinner.....Men som sagt, skiter i tipsen.....Vill ha seger ikväll och lossnar det bara för Toni bör segersiffrorna(med tanke på hans ineffektivitet så långt) skrivas till 8-1 eller nåt sånt;-)

Nu ska jag åka ner en sväng och kolla om Jörgen får några fiskar i Oreälven, han var där igår och det nappade friskt med strävling och mört, en brax på 2,3 kg dök också upp. Förhoppningsvis är det andradagseffekt och braxen nappar mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0