Zlaaaatan!!

Fy fan vad skönt!!:-)

Sverige vinner och Zlatan nätar! Mycket bra av Sverige mot ett extremt defensivt Grekland.

Undrar vad alla Zlatanmotståndare har att säga idag då, månne??:-) Ganska tysta antar jag....eller det är klart, går ju som vanligt att hitta på några infantila uttalanden för att förringa hans insats....Kanske dags att INSE att Zlatan är den ENDE spelaren i Sverige som tillhör det yttersta toppskiktet i världen! Så enkelt är det! Sedan får de som aldrig kommer att förstå fotboll hålla på och babbla sig harmynta om de vill......

De här proffstyckarna i tv blir stundtals mer och mer enerverande....Den fotbollsspelande tjejen i studion tyckte igår att Grekland var det sämsta laget hittills i EM.....Det baseras då på(antar jag) , det tråkiga och defensiva spelet där inget skapades framåt.....MEN snälla nån! Tror jag sett flera lag som varit betydligt sämre , bl a på att organisera sig taktiskt. Tyvärr så är det ju så att så länge som man spelar frejdigt (vilket töntigt ord;-)) och anfaller så då anses det som bra.....fast man har total avsaknad av försvarstänk...
Grekland är inte det sämsta laget hittills!

Hon lyckade även kläcka ur sig...." Spanien spelade bra...när Ryssland slog bort en passning så bröt Spanien..." Nähä! Åh fan! Bröt Spanien då?!
Jaja....låt de snacka, det är alltid kul att höra dem iaf:-) Fjellström också även om jag tycker han överskred en gräns på måndagskvällen.....

Onsdag idag och inatt är det tänkt att det blir braxprov! Nu är vädret jäkligt uselt med blåst och regn i luften men jag hoppas det blir en aning bättre framåt kvällen. I värsta fall skjuter jag på det någon dag....Pelletsen är långtidsverkande:-) I alla fall boiliesen....Jörgen hade lagt den i ett glas med vatten och efter en vecka hade inget hänt:-)

Kommentarer
Postat av: Pink Angel

Motståndare och motståndare :S :)

Vi pratar nog på som vanligt antar jag ;):D

2008-06-11 @ 14:02:41
Postat av: Zlatan !

Tjong i buljongen rakt i krysset !!



Visst är Zlatan en världsartist men tror även att Mr:Larsson inte skulle göra bort i något lag trots sin ålder. Kanske inte som sylvass striker numera.



Synd bara att han blivit så osjälvisk annars hade han kanske satt en balja eller två.



Hae't Gött !

2008-06-11 @ 17:23:38
Postat av: Mr Pink

Henke är grymt bra också....Ja, han hade några lägen där han lika gärna kunde provat själv...Spanien på lördag och får väl se om Håkanpojken släpper till nån tvbild?;-)

2008-06-11 @ 21:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0