Äntligen...

Då så...Äntligen har man lyckats hamna i bloggsfären, typ ett decennium efter alla andra...Men vadå? Gamla klyschor funkar även här...Bättre sent än aldrig! Tänker här försöka skriva om allt som rör sig i mitt huvud och om allt som är av intresse för en smått depraverad själ som min egen:-) Alltså en helt igenom egoistisk åtgärd...Ska försöka lägga upp lite ämnesområden som kommer bli återkommande kommenterade av mig själv...Några av ämnena är fiskeklubben Match´s verksamhet ( i avvaktan på att vår hemsida blir färdig), samhällsrelaterade frågor, film, böcker, fotboll, boxning, bowling och naturligtvis rena fantasier....Det här får avsluta mitt första inlägg/Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0