Gooodmorgon....

Lirkade upp en trött kropp i halvsextiden idag...Är ju ledig så varför ska man sova?;-) Nä, idag bär det iväg till en stuga i vildmarken för en kontroll då jag ska hjälpa till med ett event med en samarbetspartner om en vecka, se mer på http://www.imagotours.se/ om ni vill. Är gott och väl en dryg meter snö dit vi ska, var det någon som nämnde våren?:-)

Hoppas på att vi ska vara klara framåt lunchtid så man får ta det lite lugnt på eftermiddagen. Fick tips på en fin pimpelsjö igår med riktigt fina abborrar. Den ligger på Orsaskogen men tror jag håller på den lite tills jag provat;-)
Kanske ett test imorgon, vi får se:-)

Måste träna bowling också...börjar närma sig finaldags i cupen och med en skoter i första pris lär man ju försöka pricka toppformen...Fast med den talang jag har lär det ju räcka ändå;-) Vet att Ingo, det eviga stjärnämnet, kommer laddad så jag tror jag ska träna ändå:-)


Kommentarer
Postat av: Ingo

5 av 20 lag går till final, kommer att bli tufft så en formtoppning är nog på sin plats.

2008-03-28 @ 16:21:29
Postat av: Lilja

Såg lottningen alldeles för en stund sen:-) Det tråkiga var ju att matchen går på onsdag...då e ju jag fan inte i närheten av hallen:-( Kanske bra ändå, man vet ju aldrig:-) Er lottning blev tuff inbillar jag mig...Våmhusingarna är inte att leka med...Du får se till så FinnJorma skärper upp klotens riktning;-)

2008-03-28 @ 16:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0