Kvällsförnödenheter...

En påskaftonskväll efter Orsasjön där vinden pinade min taniga men ändå smidiga kropp känns det skönt att klippa i sig några energiboostar:-) Har precis gjort upp en alvedsbrasa på parkettgolvet i vardagsrummet, flått två kaniner som strävsamt snurrar runt runt på grillspettet och tatuerat in "Ankringsplats" i svanken....Ja, vafan ska man göra...Kreativiteten är låg och till råga på allt tittade jag mig nyss i spegeln och med ett utseende som en årtull så lär man ju försöka knacka i sig lite slickefrimärken för att bli...typ snyggare;-)

Nåja, inväntar min vän Greven som kommer hit och leker sänka skepp snart....Eftersom han blir mer och mer lik Per Gessle lär vi ju skråla Vi går och fiskar hela kvällen...å hur jävla kul är det egentligen?

Lev väl/Mr P 


Kommentarer
Postat av: MoS

Oj oj oj,
Jag har hittat ännu ett av nätets alla guldhål. Vid sidan av youtube, google och andra små siter kommer denna blogg att ständigt besökas för uppdateringar, för ingen kan väl få smilbanden att rycka bättre än Mr Pink himself.

TACK!

2008-03-24 @ 19:11:43
Postat av: Lilja

Haha, välkommen och tack,MoS:-) Hoppas få till några ordkonstruktioner framöver som kanske kan tilltala smilbanden...Klyscha,men den som lever får se:-)

2008-03-24 @ 19:24:41
Postat av: LiNdA

tyckte även din polare liknade Ola? ur solstollarna..
http://solstollarna.se/ola.htm
:o)

2008-03-24 @ 23:01:06
Postat av: Lilja

Haha...annars brukar han bli beskylld för att likna Per Gessle:-O Men Ola är ju klockren:-)

2008-03-25 @ 10:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0