Mr Pink...

...surfade på förmiddagen in hos farbror Doktorn...han snittade med van hand bort valda delar av min kropp, hade hoppats på en lättare och mindre aptung kropp efter detta ingrepp men icke...en sketen leverfläck väger inte värst mycket.....Får nog börja med självstympning, finns det tävlingar i sånt?, för att gå ner i vikt......We´ll see.....Nä, dags att ta på sig lite pimpelkläder och göra en eftermiddagstur, kan ju inte sitta här och häcka och skriva ovidkommande babbel....Åker till Skattungsjön, en sjö jag inte fiskat i sedan mina bakben såg ljuset för första gången (knappt alltså)...Fick ju rapporter av min gode vän Hasse igår att det nappat smått hysteriskt där...

Får även här passa på att gratulera min syster som firar födelsedag idag!! GRATTIS!:-) Jag kommer senare och hälsar på med presenter och så:-)

Lägger in en bild på grönskande sommar och fiske från rampen i Lillån för att väcka metlusten...fast en del herrar på bilden får säkert bara deppkänslor och kommer ihåg invägningen;-)

image9

Kommentarer
Postat av: Klubbmästare Storm

Ljuva minnen ! (Invägningarna alltså!!)

2008-03-26 @ 18:34:13
Postat av: Lilja

Det förstår jag:-) Hade själv tänkt ha några minnesvärda invägningar i år.-)

2008-03-26 @ 21:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0