Äntligen...

Hastade hem från Norge för att fortsätta "The Nightmare" på folktandvården...Var lagom handsvettig när jag daskade rumpan ner i tandläkarstolen och gapade som en hungrig bofink.....försökte verkligen att andas och hantera mina skräckvisioner som snurrade i skallen. Efter lite pyssel och knåp börjar det bli dags att rensa rotkanalerna längst in och när jag då hör henne säga..." Jag behöver de grova rasparna, 50-55 och så de långa 25 mm".........Då var min kropp på väg därifrån, slit ur skiten ur käften och gå...var min tanke:-O
Men som den sunt tänkande(?) individ jag är så låg min lekamen kvar.....Hon började raspa....jag andades och blundade under HELA tiden....OCH kände INGENTING!!! Helt jävla underbart!:-) Nu låg man ju ändå och spände sig hela tiden så lite matt blir man ju ändå....men så skönt, ingen smärta:-)
Frågade lite kort vad det var för fast pris på rotfyllningen.....å det var väl inte så....lite, om man säger så:-) men skit samma...bara det blir färdigställt någon gång. Nu återstår bara själva fyllningen, lär ju inte bli mandelmassa, och så lagningen sen får det vara bra med tandläkaren för en lång stund tycker jag:-)

En liten snabb notis om Henke Larsson också, tycker som många att det är skitkul att han tackat ja till EM. Men allvarligt, lite taktiskt är det av honom att säga att han slutat i landslaget och därmed slippa alla tråkiga samlingar och meningslösa träningskamper på grå träningsanläggningar i nåt öststatsland....Det är sådant beteende som kallas att ha en egen gräddfil....Undrar vad hans landslagskompisar tycker....egentligen? Ni kan ju kolla Stefan Selakovic´s blogg :-)



Kommentarer
Postat av: Finn Erik

uff oh uff !

Det var gledlig å høre at det holdt med børster på 25mm !! Tipper at den tanna koster deg en fin lauvestangserie ( 1,75-3,5 m ) Men men.. jeg har resepten klar : Myracup 2 kule 23. Mai .......

God bedring og en riktig god 17. mai!! ( heheheh )

2008-05-15 @ 19:45:08
Postat av: Lilja

Ja du Finn Erik!:-) Tror att pengarna nästan räckt till ett nytt takeapart;-)Får hoppas sutarna är mer på hugget än senast då ni körde Myracup...Här är så j-a kallt och regnigt så man börjar fundera på att plocka fram pimpelgrejorna igen;-)

Ha en bra 17 maj! Skål!

2008-05-16 @ 15:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0