En strålande majdag....

Ja....ibland är tristessen och förtvivlan stor...speciellt en sådan här solig och glad dag;-) Puh....borde sitta och knyta tackel men orkar fan inte....biljäveln startade inte idag heller, något med fuktigt väder som ställer till det tror jag....whatever...Här några uppiggande bilder från Stackmora den 17 maj.....



Tänkte även här komma med mitt tredje låtval till den öde ön som varit på tal ett tag nu.......Har ju valt två stycken kanske inte så durfyllda melodier...Mitt tredjeval är även det av samma sort

Borta med vinden.....Py Bäckman

Har tyvärr ingen video att lägga ut på den då jag inte lyckats hitta någon.....men ni kanske hört den nån gång och kan bekräfta mina synpunkter på att det är en mycket vacker sång:-)


Annars vill jag att ni ska veta att Giro d´Italia pågår för fullt....En grym klassiker! Just nu innehar Giovanni Visconti den rosa ledartröjan "La Maglia Rosa".....Hyser den största respekt för cyklister även om all jävla doping förmörkar den respekten stundtals.....
Italienaren och spurtkanonen Cipollini är den som vunnit flest etappsegrar genom åren....Med spurtlår av bästa BelgianBlueklass var det inte många som kunde hänga på när spurten drogs upp:-)

Ingo....är du en spurtare eller bergsget?;-) Bägge kanske?:-)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Har fan aldrig haft så här tråkigt i hela mitt liv.. visst fan! girot går ju nu, störtar in och kollar. tack för tipset!:)

2008-05-17 @ 16:11:26
Postat av: Stackmorit

Ser att andra sidan av samma mynt har samma underbara väderlek som framsidan av myntet.. Strålande snöstorm.. Love?? Nää inte vid första ögonkastet iaf.. Det är faktiskt värre än rotfyllning.. tänk på det nästa tandis besök!!



Och beträffande Ingos berggets vara lr icke vara.. han e en jkel på backar iaf ;-P Ha d gått i snöyran snart e onsdasyrorna här.. å tills dess ska väl skidorna å ej erövrade skotrar ha plockats undan..

2008-05-17 @ 17:16:31
Postat av: Ingo

Hade jag varit fd heronist skulle jag fått ett återfall nu..

2008-05-17 @ 17:28:37
Postat av: Mr Pink

Ingo, ryck upp dig nu!!:-)

2008-05-17 @ 17:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0