Fredagsnöje;-)

Har precis inhalerat en flaska flytande kväve och känner verkligen att min tilltagande depression långsamt skyndar bort....Vrider nacken fram och tillbaka...förundras över det lätta knakandet i de värkande kotorna...Tankarna rör sig likt ambulerande likforslare...Tar fram en hammare och stämjärn...knackar med ett lättsamt leende bort högerfotens lilltå...Hammare och stämjärn är en utmärkt kombination för ändamålet...En ljus blodstråle finner sin väg ut på  mitt solgassiga vardagsrumsgolv....Känner inte mycket utan frigör med ett bestämt slag ytterligare en av mina lätt behårade tår....
Finner inget nöje i sysselsättningen längre och med tilltagande nyfikenhet vänder jag min blick mot väggen och de alltmer surrealistiska tapeterna....Tänker trögt att självstympning är ett udda intresse och inte alltför vanlig i västvärlden....inte i den andra världen heller för all del.....Softar i mig ytterligare av en väteisotop som får  de lätt freudianska dvärgkamelerna att rusa riktigt fort över Tricia Guildtapeten jag omsorgsfullt valde och inhandlade på min senaste depraverande resa till London.....Försöker förstå varför Marit Paulsen överhuvudtaget bytte parti och vad gör hon här?? I mitt vardagsrum? Vad vill människan? Ser samtidigt Lasse Berghagen kliva över tröskeln...sjunger naturligtvis Teddybjörnen Fredriksson...förstår han inte min allergi gentemot björnar?
Kastar min kropp rakt in i väggen och känner hur vissa delar av mitt alltför kreativa skelett brister....smärtan är utsökt och utvecklande....Lasse ställer sig över mig...går in på andra versen....Min dimmiga blick ser hur hans spretiga fingrar tar ackorden i fel följd....Hörseln fungerar plötsligt inte...Hör inget.....hör inget....för min hand till mitt vänstra öra och sliter med viss möda loss det från sin plats..Sätter det mot min mun och ropar högt...Hallå! Hör fortfarande inget.....Försöker resa mig och kommer upp, lyfter blicken och är ensam....förutom ett väldigt stort antal sexbenta kryp som snabbt täcker golvet och känslan när de intar min kropp är att beskriva som....tilltagande...åtråvärd....de tränger in i mina kroppsöppningar och inom mig känner jag deras ivriga ben sparka sig framåt i mina synnerligen välbevarade organ.....När den första når mitt högra öga och tränger och sliter sig ut som segrare i mitt kroppsrace har jag fått nog....kastar mig ut från balkongen...glömmer i hastigheten mitt läge på bottenvåningen och fallet på en halvmeter skadar mig föga...Gårdsfesten som pågår runt mig stannar upp för ett ögonblick innan de återgår till sin kontrollerade värld...Ser mig omkring och inser saker och tings beskaffenhet...Allt är inte som det verkar....not even me....

Ha en trevlig helg, lev i kärlek

Kommentarer
Postat av: Norma Jean

Är helt stum av beundran! Vet du vem Tricia är????

2008-05-09 @ 22:31:43
Postat av: Knogen

Jahapp... Den här bloggen har blivit mitt opium. Halleluja!

Smuts och mandelflarn i en smekande, våldförande blandning. Jag är beroende... Satan anamma!

2008-05-10 @ 01:08:33
Postat av: Bullen

JAG ÄR RÄDD!!

2008-05-10 @ 12:32:40
Postat av: Totte

Du är kung.

2008-05-10 @ 17:48:33
Postat av: LA WOMAN

Ja jag har sagt det förut men säger det igen..VA FAN gör du i Orsa..du kunde varit i Hollywood och skrivit film manuskript och varit en RIK man vid det här laget...ooh..the choices we make...!!!

2008-05-10 @ 21:51:29
Postat av: Storm

Okey !!
Ätit (druckit !) någonting olämpligt igen Kenneth !

Till LA WOMAN: Skulle inte vilja ha den mannen i Hollywood, nog snurrigt i hans filmhylla ändå !

Hae't Gött !!

2008-05-11 @ 22:56:02
Postat av: Lilja

Det vet du att allt som slinker i min kropp är egentligen olämpligt:-) Hade det varit lämpligt så hade min kroppsvikt snuddat vid 90 välformade kilo....Och eftersom jag inte vill väga som en galärslav såå....Olämpligt är det som gäller;-)

2008-05-12 @ 09:12:27
Postat av: Stackmorit

Tipsad av den store gurun Ingo, besökte din sida och föll pladask.. Måste ju hålla me din ev goda vän La Woman.. Hollywood d e där du hör hemma, Stackmora e för trångt för två kings..hmm förlåt för
en kung å en drottning.. *lol* Det riket är mitt och föralldel Cans kan få en liiiiiten snutt han me.. Ha det bäst

2008-05-12 @ 20:19:41
Postat av: Lilja

Ingo är en guru, helt klart:-)Hoppas ditt pladask inte var för hårt;-) Vill ju att du kommer tillbaks till sidan:-)

2008-05-12 @ 20:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0