Snön faller

...inget mer just nu....Kom runt 3 decimeter igår vilket räcker mer än väl för att dämpa sinnet. Nu har iaf metegrejorna packats och med det även en del nya tackel knytits. Blir ju lite jäktigt till veckan då jag åker på fredagen mot Lidköping och torsdagen troligen går åt till möte angående Fiskets Dag som går av stapeln i Orsa den 5 juli.
Känner mig hyfsat förberedd och nu återstår bara betesbeställning, vilket inte kommer innebära några större konstigheter...Några kilo mask och ett par liter maggott...

Nu snart avgörs förresten Serie A och tänker försöka följa bägge avgörande matcherna, dvs Roma och Inter´s matcher. Får man önska avgör ju Zlatan det här som inhoppare i 63 minuten:-) Ingen hemlighet att jag tycker Zlatan är en grym fotbollsspelare:-) Till skillnad mot vissa inskränkta och något mindre initierade;-)

Well, tror jag ska hyvla iväg några bowlingstrikar innan så.....until we meet again....Have fun:-)

Kommentarer
Postat av: Finn Erik Lerdalen

Lykke til med VM uttaket Kenneth !

Håper du gir en kort oppsummering på lørdag.

Vi følger med vet du !!

2008-05-19 @ 21:10:56
Postat av: Lilja

Tackar mycket för det, Finn Erik!!:-) Hoppas verkligen jag kan åka imorgon...dragit på mig nån jävla tennisarmbåge i veckan så idag fick jag en cortisoninjektion i armen...Blir takeapartprovning ikväll få se om det funkar

2008-05-22 @ 16:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0