Bestyr och utstyr

Fredagkväll och har precis låtit lockarna falla...precis som man hade några:-P Är kalare än insidan på ett nyflått älgskinn....
Nåja, idag har vinterdäcken kommit på i alla fall, det mest värdefulla på den rullande dyngstacken somliga kallar min bil, fy fan, måste verkligen börja söka efter en ny, flådig bil som matchar den flärdfulla elegans min kropp utstrålar:-)

___________________________________________________________

Bowlade igår här i Orsa, match mot Veteranerna som slogs tillbaka med 10-0. Började med en 202, fortsatte med en genomrutten 141, för att avsluta med 195....Imorgon bär det av till Idre för match med Siljan Bk, förhoppningarna är som vanligt toppigt höga som en fyrakulors våffelstrut travade uppepå varandra....melonsmaken längst ner.....Kan bli platt fall:-O

____________________________________________________________

Imorgon är det visst fest också, är bjuden och temat för festen är PRICKIGT!? Vem fan kom på det? Vad hände med festerna där temat var SPRIT?? Temafester förresten...vem fan håller på med sånt?;-) Jag, tydligen......Antar att de kom på temat när de tänkte på mig och skulle göra det easy för mig....Min hud är ju så befläckad med så mycket leverprickar att man skulle kunna fixa levergryta på skolan vilken dag som helst....det i kombination med en kuk som en hissknapp är väl fog nog att tro att jag fixar temat imorgon;-)

Tänker iaf inte anstränga mig över hövan för att passa in:-) Eller ska man hyra en fet nyckelpigsdräkt och springa omkring i en hel kväll? Böka sig ner vid matbordet och inte nå fram till besticken.......Apfull ligga på rygg och inte ta sig upp.....Well, vi får se whatever happens.

_______________________________________________________________

Håller på att skriva ihop ett event också då jag fått förfrågan från ett stort bolag som har Sverigeträff nästa år, en av aktiviteterna de tänkt sig ska innehålla fiske....där kommer jag in förhoppningsvis:-)

________________________________________________________________

Såg en film igår......"All the boys love Mandy Lane"...som av en del tidningar erhållit höga betyg....Jösses, blir mörkrädd av vissa recensenter:-O Komplett usel rulle med skådespelarinsatser som får en att vilja kasta sig på ett gäng ihoprullade igelkottar insmord med 96 procentig sprit.....Ärligt tror jag det sitter ett gäng tjugoåringar på en del tidningar, som aldrig sett filmer gjorda före 1990 och framförallt inte sett några riktiga pärlor till horrormovies....Titta gärna på den här rullen och förklara för mig varför den kan få 4 getingar, plus eller vad fan det nu är.......

__________________________________________________________________

Dags att slipa till hörntänderna, skruva in skruvarna någon centimeter i köttet och släpa tungan över syra....It's friday night and dark is here.....



_______________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Totte

Som jag sa köp grovt, köp amerikanskt. Men du behöver ingen kuk förlängare du är nog stöddig ändå. Och köp ingen fjoll-bil som dom andra har.

2008-11-08 @ 14:19:28
Postat av: Totte

Villka lockar?

2008-11-08 @ 14:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0