Hjärnan

....är rutten.

Satan vad förkyld jag varit i veckan...har runnit som fostervatten ur min näsa men nu har det slutat...nu är det istället som gummisnoddar när man snyter sig, som halvmeterlånga gummisnoddar som slår tillbaks med full kraft i pannan om man släpper taget......Jag är man, jag är förkyld........

Skulle bowlat match idag mot Peter och Micke....Men nu var Peter sjuk, det gamla svintot,  så vi flyttade matchen till nästa torsdag....Inte mig emot, vill de skjuta upp förlusten ytterligare en vecka så är de välkomna;-)
Tror jag åker ner och slår några serier ändå, kan ju vara bra med träning har jag lyssnat mig till.......

Kommentarer
Postat av: Drichard

hahahaha sjuka jävel:D

2008-11-21 @ 16:25:03
Postat av: Mr Pink

I´m sick, The Richard!:-) Fokusera på söndag nu så klipper vi i med nytt klubbrekord:-)

2008-11-21 @ 19:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0