Ja jösses...

Å så var spelkvällen och morgonen avslutade:-)

Har nu fått 693 mess från min motståndare varför det är så tyst på bloggen;-) Så här kommer det......

JAG FÖRLORADE!!

PRIPPEN ÄR SEGRAREN OCH DET FINNS INGA URSÄKTER!:-)

Jaja, nog fan kan jag ta en förlust och nu ser jag framemot ytterligare revanschmatcher i framtiden:-)

Började kvällen med fotboll vid fyratiden...Lagade käk och drack några öl...Som speluppvärmning gick vi ut löst och spelade ett frågespel om fotboll....Redan där kopplades segergreppet om pokalen, vars inskription är....."Jag är den störste nerden och den drygaste fåntratten tillika segrare" ;-) Prippen vann fotbollen med 10-9

Sen kavlades Bezzerwizzer ut på bordsplankan....En fullständigt förödande teflonhjärna hade tagit plats i mitt huvud och stundtals kunde jag inte ens krysta ur mig en gissning....Prippen dominerade fullständigt och segersiffrorna skrevs till klara 3-0.....
Vi körde bäst av fem omgångar.
Genast efter den generande förlusten gapade jag stort och mycket om revansch förstås....Prippen vann igen:-( 3-2......

Klockan var runt 24.00 när Bezzerwizzer stoppades undan och Master of Television plockades fram....Där blev det trots alla motgångar under kvällen åtminstone en framgång för MIG....Seger och lite plåster på såren....
Runt 01.00 avslutades kvällen och sömnstadiet inträdde.

Frukost 09.00 och sedan Bezzerwizzer....Ny jävla förlust med 3-2....Suck....Som avslutning fotboll igen och ny förlust med 10-8.....

Hepp, bara att gratta Prippen och tacka för en nice kväll:-) Hoppas på rematch så småningom....By the way, nytt spel på ingående...Master of Music:-)

Och en liten not till Floorfiller;-) Dig tar jag hand om vid jul!:-)


Kommentarer
Postat av: Prippen

Simple minds med sångaren Jim Kerr kommer från ............:)

2008-11-30 @ 19:05:30
Postat av: Knogen

Det kan jag! Det kan jag! IRLAND!!!



:-D

2008-12-04 @ 19:18:55
Postat av: Mr Pink

Hahaha:-D En perfekt imitation av mig själv:-)

2008-12-04 @ 22:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0