The rumble in the....

Då är det dags......Om några timmar går den stora titelfighten av stapeln...Dags att slipa hörntänderna och öppna bägge hjärnhalvorna, inga kunskaper är för små, allt räknas....Siktar på seger i vad som kan betecknas den VIKTIGASTE matchen! Spelet heter BEZZERWIZZER...min motståndare Prippen....han ska slaktas;-)

_________________________________________________________________

Med en hårt sargad kropp svävade jag idag iväg till Rättvik för två bowlingmatcher....Mötte i första matchen Rättviks A-lag, med rätta storfavoriter...Men idag spelade Siljan Bk riktigt bra och lyckades skrällplocka en poäng!:-) 10-10 slutade matchen och en mycket bra prestation av oss.
Göran L i kanonform och svarvade in 851 p. Mogge också över 800. Själv spelade jag 736 (tror jag) får ge mig själv godkänt, började illa med en 153.

Matchen efter slutade med seger, kommer inte ihåg siffrorna nu men det var en relativt enkel viktoria...Göran ännu bättre nu med 857, sen var det ett rejält hopp till näst bäste som var jag på 731.

__________________________________________________________________

Nu ska jag plocka undan lite skit här innan min motståndare kommer, käk ska också lagas, rommen på kylning.....Ölen står där redan:-) I kylen alltså....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0