Tips

Måste bara få komma med ett filmtips (klart som fan jag får, det är ju min blogg)!

Innan Eric Roberts kraschade in på filmernas bakgård var han fullständigt lysande i två filmer, en av dem ikväll på SVT1...."Star 80" Regisserad av Bob Fosse. (den andra filmen är "Runaway Train")
Roberts skimrar och har aldrig varit bättre, en bra film som baseras på verkliga händelser. Se den!

Annars rekommenderar jag INTE Idol ikväll...;-)

Imorgon bär det av till Malung och spelas bowlingmatch, hoppas få spela med Jocke så jag har någon som kan dra fram mig:-) De har bara sex banor där mot de åtta som behövs, så matchen tar lite längre tid.

Hade tänkt skynda mig hem och få en skymt av Bolton-Liverpool...Kommer ihåg en svunnen tid när Pool var mitt favoritlag och spelarna hette saker som Jimmy Case, Steve Heighway, David Fairclough(supersubbarnas supersub), Mark Lawrenson, Emlyn Hughes och David Johnson för att nämna några.....Nu är laget fyllt av diverse spelare från olika länder men någonstans finns ju ändå själen kvar och det skadar inte att kolla in en och annan fotbollsmatch;-)...Vet iaf en som sitter bänkad framför varje Poolmatch om han har minsta lilla möjlighet:-)  
Egentligen har jag inga favoritlag i fotboll på det viset...Är mer på det planet att jag gillar vissa spelare och "håller" på dem istället....Läs främst...Paolo Maldini, Alessandro DelPiero, Fransesco Totti, Cassano, Nesta, Cannavaro, Gattuso....och så vidare....De tre första något väldigt sällsynt i dagens fotbollsvärld, de är trogna sin klubb...All heder åt dem.

Kommentarer
Postat av: LiNdA

skulle de vara något fel på att skynda sig hem från jobbet, slänga igång tv´n för att inte missa någon av idol deltagarna :o)

å Fredagen är räddad...

Yeey!!

oki.. jag skyndade inte mig, tog de lugnt, de är faktiskt halt ute :oP

2008-11-14 @ 21:13:57
Postat av: Mr Pink

Finns inga fel i det,men jag ser det som en sjukdomsbild;-) Okey då, har faktiskt kollat lite själv:-O Men jag är ju otvivelaktigt sjuk sedan förr:-)

2008-11-14 @ 21:49:42
Postat av: nicke

ett litet film tips :



1408



en lite skruvad film , borde nog passa din smak .

2008-11-14 @ 22:43:19
URL: http://nickesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0