A lot of crap...

Ännu en djupdykning i mina förråd och nu står allt ställt utan tvivel.....Jag är en fullständig nerd....eller en idiot....eller en samlare av dignitet, om ändå av skit.....

Har gjort mig av med travtidningar sedan begynnelsen, alla Guiden och Ronden...fattar ni hur mycket sånt väger?:-O Har tydligen också sparat alla tidningar av glättigt tryck jag någon gång inhandlat eller kommit över på annat sätt....Nu går det mesta till återvinning och mina förråd går snart att vandra i.....Film, musik, trav, jakt, fiske, bodybuilding, rese och datatidningar från 70-talet och fram till nu.....Borde få ett pris som bäste återvinnare:-) Nu slänger jag ju inte allt, filmtidningarna spars...Har ju, i superb kvalite, Scandinavian Film&Video, alla utgåvor from the beginning....Och de finns det ju en del figurer som vill lägga vantarna på för ett antal tusenlappar.....Hittat mycket anteckningar också, verkar haft en förkärlek för statistik och skriverier överhuvudtaget....Well, städning fortgår och fler saker dyker upp..............

Kolla här, ett gammalt travprogram från 1975:-) Har tydligen sparat även gratisprogrammen från begynnelsen, dvs 1974 då V65 startade.....Har inte haft hjärta att slänga de äldsta:-)


Å här en gammal Dartskatalog från -86...Kolla in Skansbankens Mr Beach längst ner till höger;-) Men vafan stirrar Fredlund på? :-)

Kommentarer
Postat av: Bullen

Släng inget glättigt om fiske. Det vill jag ha.

2008-10-17 @ 21:17:50
Postat av: Mr Pink

Bullen, jag kan spara några ex åt dig...Men det är ju mycket gammalt, FJ från tidigt 70-tal bland annat:-)

2008-10-18 @ 16:37:48
Postat av: Geir

Gammle fiskejournalen vil også jag ha.Det var tider det.Da Arne Broman och co røsket tak i fiske i skandinavia er de beste nummerene.De er vell fra 80-85 kan jag tenke meg.Har du noen av disse er det guld vært och jag betaler litt også for vært eksemplar.



SKÅL,GAMMLE VENN

2008-10-18 @ 19:07:39
Postat av: Mr Pink

Geir, you don't need to pay a dime!:-) Har en imponerande samling och skänker till de som vill ha:-)Har ju beslutat mig för att tömma mina förråd på det mesta....å det är inte lite det då min förkärlek för samlande hamnat över gränsen som benämns GROTESK:-)

2008-10-18 @ 22:24:20
Postat av: Bullen

Ge allt riktigt gammalt till Geir, och det som gör mig till nått som man kalla en fiskare resten.





"Svaret borde härvid bli -Det finns inte"

2008-10-30 @ 01:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0