Hemkomsten

Har i veckan kämpat på i Hamar med kabeltvarbete OCH två bowlingmatcher under två kvällar....Är ju lite drygt att sitta och åka 1,5 timme för att spela bowling MEN jäkligt kul när det går bra:-) Vårt lag leder nu serien efter 4 raka segrar, själv spelade jag inte så bra under måndagskvällen även om det blev nånstans runt 525 poäng över de tre serierna med en avslutande 209(tror jag)...På tisdagskvällen avslutade jag med 240 och hamnade på 583....Mina lagkamrater tillika mina chefer ligger stadigt över 500 och Johan surfade in på strax över 590 på tisdagen, riktigt bra.

Här hemma har bowlingen gått från kanon till mindre kanon sista tiden, har spelat sämre än en hackspett doppad i fårtalg....Spelet i Björnfighten har varit sådär, 601, 550 och 507 i senaste matchen....Ikväll var det dags igen och nu klev Nicklas in i vårt lag, Fk Match, tillsammans med mig. Vi mötte Pipen och Kjell i Team Nääs.
Alla spelade riktigt bra och vi lyckades till slut vinna med 8-2. Något vi verkligen behövde efter två förluster i rad. Jag gjorde 246, 216 och 174...636 poäng och det är jag nöjd med även om sista serien innehöll ett par enkla spärrmissar.

Ikväll blev jag också uttagen och tillfrågad om matchspel på söndag, naturligtvis tackade jag ja och det blir direkt in i hetluften då vi möter Rättvik som har flera killar som brukar ligga över 900 poäng över de fyra serierna. Passar mig utmärkt och någon blygsamhet tänker inte jag bjuda på;-) Siktar på klubbrekord i min första match på väääldigt länge:-) 890 poäng ligger det på så landar väl antagligen på 600 eller nåt sånt...haha.....

Har ju varit en aning turbulent i Siljan Bk, sista tiden, med mig själv som huvudperson( as usual;-))

Men som sagt, jag är den som står för mina åsikter och tycker att man kan skilja på matchspel och det övriga som det här egentligen handlar om.

Därför tackar jag ja och det ska bli riktigt roligt. Att sedan några kommer sitta på läktarn och sticka nålar i voododockor som liknar mig tar jag....Har så jävla ont överallt ändå så det spelar ingen roll:-) Lilja goes 900!!


Godnatt


Kommentarer
Postat av: Pink Angel

Får gratulera till segern :) det var verkligen på tiden ;P Du får tom godkänt ;):D

Var ju en hel del tugg innan fightens start att ni skulle gå obesegrade genom detta :S :)vad var det som blev fel :O ;P :D Kan meddela att Team LA håller vad vi lovar :D vi ÄR obesegrade så här långt ;) :D

Ha en skön kväll ... själv får jag vänta några timmar till ...

2008-10-24 @ 00:44:55
Postat av: Bullen

Lille vän..Du vet inte vad ont är.

2008-10-24 @ 21:58:35
Postat av: Mr Pink

Bullen, din gamla medaljongtapet! Ska skriva ett inlägg om smärta, vetskap och sinnlig njutning;-) Kommer snart på en blogg nära dig:-)

2008-10-25 @ 12:53:55
Postat av: menisken

Kan då meddela att team LA av nån outgrundlig anledning hamnat i samma serie som blåbären. Är som att man skulle stoppa in Burundi i A-vm i hockey :)

2008-10-26 @ 18:33:57
Postat av: Anonym

Fast tvärtom ;)!?

2008-10-26 @ 19:22:41
Postat av: Mr Pink

Haha, blev lite fel där va?;-)

2008-10-26 @ 21:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0