See what´s coming

Haha...kul kväll.

Sitter här med mitt besök, Grev-Nils!:-)

Underbart, det var länge sedan våra vägar korsades och nu har vi gått igenom några stärkande viner....Penfolds Koonunga Hill är en klockren hit! Australiensiskt och sitter som en fladdermus i gommen!

Nebbiolo Langhe försvinner lätt den också och smakar ljuvligt, perfekt till nygrillad igelkott med en sötsur sås smakfullt ringlad över anrättningen.......

Nu spelar vi Sator...I'd rather be drunk than talk......Så perfekt anpassad för kvällen;-)

Grev-Nils letar febrilt i den digra skivsamlingen och hittar ständigt  guldkorn i floran av musikens guldkorn...;-)

Nåja, nu ska vi snart kasta oss över nästa flaska i samlingen och få se vad den har att säga i fråga om intellektuella antastningar....Nu hittade han Alice Cooper...The man behind the mask....Fredag den 13:e soundtrack....och ni vet väl att att Jason inte hade något med morden i del 1 att göra?:-)

Så förvirrande men ändå så klar, min egen självsyn är ju helt underbar....mitt intellekt vida överlägset närmsta kackerlacka och ändå så ödmjukt formad att självinsikt finns tatuerat i pannan....på mig alltså.......

Vet inte vad mer att skriva än att med tanke på Birro och hans oangelägenheter med programledaren på Tv400 så kan jag säga att, utan att hänge mig åt nedlåtande kommentarer, mina sympatier finns på Birros sida till 100 procent....och att det borde fler inse.....

Well, ha en bra kväll....Nu har 25 sekunder av Cooper klingat ut och Atomic Swing skickat ut Stone me into the groove.....Nu blev det nåt annat....Biiiiillly The Idol....White Wedding......Fullständigt makalöst bra!!

Godnatt/Mr Pink

Kommentarer
Postat av: Knogen

"I wanna fly in the room of your arms, I wanna enjoy all of your charms"



Whoa! En av världshistoriens bästa rocklåtar :-) Helt makalös! Som kuriosa kan ju nämnas att jag tog studenten vid tidpunkten för denna hitlåt. Som brukligt var tryckte man då upp t-shirts som visade vilken klass man gått i. Våran klassföreståndare hette Sten. Sålunda blev motivet på våra t-shirts ett porträtt på Sten, med texten "Sten Me Into the Groove" :-)

2008-10-19 @ 03:03:13
Postat av: Mr Pink

Hahaha:-) "Sten Me Into the Groove":-) Cooolt

2008-10-19 @ 12:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0