Ännu en vecka...

Åkte direkt hem från Hamar idag där jag arbetat med installationer av kabeltv.......Hade i tanken att dona iordning fiskegrejor inför morgondagen men det blev inget, är ju så jävla skittrött...Får kliva upp lite tidigare imorgon bara.
Bruks, Hasse och jag drar iväg för att försöka Rapalaupp några feta harrar, Duppen lastas imorgon och en elmotor får nöjet att tjänstgöra som arbetshäst....
Hoppas på några snygga bilder och kanske någon filmsnutt...och kraftigt böjda Fulstickor:-) Vi får se..................

Snart börjar det bli dags att presentera min filmlista:-) Har funderat och kliat mig i barken..Sållat och skakat....Strykit och rivit..............Snart...snart....

Dags att riva ur linserna och låta 115 kilo somna in...............

Kommentarer
Postat av: Catwoman

Hoppas du får sova gott inatt. Schindler's list har lämnat avtryck i min själ liksom Gökboet, så dessa två börjar jag med. Men likaså Scarface och Pulp fiction men har inte bestämt mig än. Och Det Stora Blå...nej det här var inte lätt! Återkommer. Och inte att förglömma, Barnen från Frostmofjället! Vilket drama!

2008-09-25 @ 21:18:58
Postat av: Hasse

Catwoman, du har bra filmsmak superfilmer allihop

2008-09-25 @ 21:51:52
Postat av: Anonym

Its a little bit funny this feeling inside

Im not one of those who can easily hide

I dont have much money but boy if I did

Id buy a big house where we both could live



If I was a sculptor, but then again, no

Or a man who makes potions in a traveling show

I know its not much but its the best I can do

My gift is my song and this ones for you



And you can tell everybody this is your song

It may be quite simple but now that its done

I hope you dont mind

I hope you dont mind that I put down in words

How wonderful life is while youre in the world



I sat on the roof and kicked off the moss

Well a few of the verses well theyve got me quite cross

But the suns been quite kind while I wrote this song

Its for people like you that keep it turned on



So excuse me forgetting but these things I do

You see Ive forgotten if theyre green or theyre blue

Anyway the thing is what I really mean

Yours are the sweetest eyes Ive ever seen



Natti natti

2008-09-25 @ 22:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0