Change of plans

Igår, lördag, såg jag framemot en spännande bowlingtävling som skulle gå av stapeln klockan 13.00....Hade fixat och trixat lite så att jag skulle kunna vara med....Döm om min något stora förvåning när Peter Lindh ringer och frågar om vi ska åka ner och värma upp lite och han säger att det börjar 15.00....efter lite dividering så ringer han ner och får reda på att det börjar ännu senare, vi ska inte spela förrän 17.00.....SUCK!!

Så det blev ingen tävling för mig:-( 

Siljan Bk har uppenbarligen stora problem med arrangemang av det här slaget och åtminstone jag vet vad det beror på vilket jag också framfört ett antal gånger. Hur man utan meddelande till de anmälda kan ändra en starttid samma vecka som tävlingen ska gå av stapeln förstår jag inte.....

Men kanske någon förklaring så småningom dyker upp, kanske inte riktigt lika STENDUM som den jag läste på mess igårkväll........"om man var intresserad av att vara med tog man väl reda på när det började"!!
Well, jag var intresserad av att vara med...det var liksom därför jag skrev upp mig på en tävling....OCH på anmälningslistan stod START 13.00, vilket i min värld och mångas värld innebär....Tja....START 13.00! 

Dags att avskriva tävlingsledaren kanske? Inte mig emot för större katastrof går väl knappast att hitta......

Jaja, dumheterna lär väl fortgå liksom bowlinghallens dekadens.....

Roligare var ju att tävlingen toppades av Fiskeklubben Match´s två deltagare!!:-) Peter som segrare med 607 poäng och Nicke tvåa på 599! Är inte helt säker på poängen men dubbel till Match är ju grymt imponerande! Bra jobbat!

Byebye


Kommentarer
Postat av: Pink Angel

Host host ...

Om det är till någon tröst så hade inte heller jag fått info om någon ändring :-S vilket ledde till att det inte blev någon tävling för mig heller :( :( :( hade ju liksom bara barnvakt mellan 13-14 ...

Ärligt så fattar jag inte att dessa får arrangera något över huvud taget ... Är ju INTE första gången det krånglar ...

Vill bara tala om att även Team LA visade framfötterna :D vi är inte att leka med :P

2008-09-28 @ 18:13:26
Postat av: Storm

Sjutton också ! Detta system tror jag att vi även ska börja med i FK Match !



Då kan man ju bli ensam deltagare och har stora chanser att vinna, smart ! ;-)



Hae't Gött !!

2008-09-28 @ 19:09:05
Postat av: nicke

Hoppas det går lika bra för FK Match när björnfighten startar til veckan ! Nu gåller det bara att konservera formen säsongen ut ;-)

min poäng var 596 , men det är väl godkänt alla dagar iallafall eller....

2008-09-28 @ 19:15:56
URL: http://nickesjostrom.blogg.se/
Postat av: Pink Angel

eller ....

vill du ha någon chans mot Team LA så lär du lägga ribban lite högre ;):D

2008-09-29 @ 11:55:55
Postat av: Bluto

På tal om arrangemang. När börjar björnfighten som jag är anmäld till. Väntar på nåt form av meddelande som talar om när vi ska spela. Men just ja, sånt får jag ju ta reda på själv om jag är intresserad :)

2008-10-01 @ 15:52:00
Postat av: Anonym

japp

2008-10-01 @ 17:22:59
Postat av: Pink Angel

Ha ha ha

Till min stora förvåning så kan jag meddela att bowlingen iaf lyckats få ut ett spelschema på hemsidan :O :D http://www.orsabowling.se/bfight0809.php

2008-10-01 @ 21:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0