Vem?

Någon som känner igen de här funderingarna...?

1.Fick just en duschradio i gåva. Thanks! Vill man verkligen ha musik i duschen? Jag antar att det inte finns något bättre ställe att dansa på, än på en hal yta alldeles bredvid en glasdörr.......

2:Söndagstidningen är bland de värsta saker som finns. Helg. Du vill slappa. "Nä men se här, här är tusen sidor information du inte hade någon aning om."
Hur kan de berätta allt de vet för dig alla övriga dagar i veckan, och ändå lämna så här mycket över till söndag, när det absolut inte händer någonting?

3:När de spelar väldigt hög musik i en klädaffär tappar man helt omdömet. Du ser en skjorta och tänker, Wow, om det här var en cool fest och jag var en cool kille skulle det här vara en cool skjorta! Så kommer du hem. Ingen musik, ingen fest och du är ingen cool kille längre. Bara 1000 spänn fattigare.

4:Vi kunde inte lösa Kennedymordet, så varför hoppas vi fortfarande kunna ta reda på vad som dödade dinosaurierna? "Kalla in de där reptilerna för förhör, Bill. Jag vill snacka med salamandern där borta, jag tror han vet något."

5 På TV visar de dig hur tvättmedel tar bort blodfläckar hur lätt som helst. Jag tror att om du har en T-shirt med blodfläckar överallt så är inte tvätten ditt största problem.
Du kanske borde börja med att göra dig av med liket innan du tar hand om tvätten.

6:Jag förstår inte varför de lagar mat i TV.
Jag kan inte lukta på den.
Jag kan inte äta den.
Kan inte smaka på den.
Och i slutet av programmet håller de upp maten inför kameran; "Ja, så här blir det. Du kan inte få nåt. Tack för att ni har kollat på oss. Hej då."


7:Man kan mäta avstånd i tid.
"Hur långt är det till det stället?"
"Ungefär 20 minuter."
Men det funkar inte åt andra hållet.
"När slutar du idag?"
"Om cirka tre mil."


Kommentarer
Postat av: Totte

Du är kung

2008-09-06 @ 22:28:08
Postat av: Mr Pink

Kanske jag är;-) MEN inte vad det gäller detta...Skulle naturligtvis uttryckt mig klarare....Det var ju egentligen en fråga, vem som sagt dessa ord som jag skrivit ner....Så GISSA VEM?:-D

2008-09-07 @ 18:26:17
Postat av: Nilsson

Jävligt kul blog!



Är det en tävling så vinner nog jag.

svar:Seinfeld



//Nilsson - Falun

2008-09-08 @ 20:14:24
Postat av: Mr Pink

Nilsson, du har helt rätt:-) Tyvärr inga priser den här gången men du får vara på hugget igen när det blir pristävling, ska försöka klura ut något:-)

2008-09-11 @ 17:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0