Bilda ny bowlingklubb?

Ja, varför inte?:-)

Många nu.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja varför inte :)

Men jag skulle ju inte platsa i C-laget ens:(

2009-04-22 @ 20:34:20
Postat av: prippen

Ja varför inte;)

Men jag skulle ju bara bli båsöppnare ändå:(

Eller klotputsare kanske det heter i det här sammanhanget. By the way, när du känner dig mogen så vill jag gärna boosta upp mitt självförtroende igen genom o spöa skiten ur dig i lite frågesport :D

Du måste ju känna lite revanschlust;)

2009-04-22 @ 20:40:02
Postat av: Mr Pink

Haha, klart du platsar....Du ligger ju på ett snitt som är skyhögt över vad vissa presterade i Siljan Bk nu under kvalspelet:-)

Roligt att du nämner revanschlusta....Kollade på högen av frågespel igårkväll faktiskt och tanken tänktes...Ska ta och kontakta Prippen få se när man skulle kunna köra en omgång igen:-)

Känner mig i grymt allmänbildat tillstånd;-)

2009-04-22 @ 21:02:45
Postat av: prippen

Grejen är att vid sådana frågelekar så väger kunskap om filosof Kant föga:) Läs på om sånt som gemene allmänbildad pripp kan istället;)

2009-04-22 @ 21:44:49
Postat av: Mr Pink

Du vet ju inte vad jag inhandlat för nya obskyra frågespel;-)

Men det blir nog att plugga lite Gavrilo Princip, Vladimir Petrov och naturligtvis lite tetraplegi....;-)

2009-04-23 @ 19:16:23
Postat av: los prippos

lost me there at tetra.........what?



2009-04-23 @ 23:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0