Dags att försöka sova kanske

Nyss hemkommer från SM-helgen.....Lagom mör i kroppen efter helgens motion.

Riktigt fin framgång för klubben blev det i Äldre juniorklassen där guldet bärgades....Vilka abborrar grabbarna hade!!! Flera stora fiskar mellan 5-8 hekto...De tappade även flera stycken men nu spelade det ingen roll, segern skrevs med flera kilos marginal. Grymt bra fiskat och inte minst bra coachat lillknubbisen Allerhed;-)

Åt oss, merittyngda och i en del fall fläsktyngda, seniorer hamnade framgångarna kanske inte så långt fram......den här gången.

Återkommer imorgon med mer ord och kanske några bilder.....eventuellt en film kanske....

Vet i alla fall att jag vann en klass.........."Fetast, längst bort" ......Nu kommer väl en tjockis;-) från Norrland att hävda att han var längre bort än mig men sorry.......Allt under 110 pannor ser jag som förstadie till anorexi:-) så glöm det....Jag var längst bort av de feta......

Kommentarer
Postat av: Finn E

Faen ta Lilja det der er min klasse !!!

Den bruker jeg altid vinne .......

Det er jo noe å vinne dette også, men ting er i endring, forige uke 5 ganger Spenst !!!



Dog er mye igjenn til ''normal'' kropsbygning ?

2009-04-06 @ 15:54:17
URL: http://www.raufjoringen.no
Postat av: Mr Pink

Hahaha:-) I Norge ja men här är det min klass;-) Det är gott att du håller igång, jag försöker jag med:-) Håller med om att det fattas en del innan man är i "normalt" läge:-)

Du blir med på Hamra eller hur? Niklas och Tommy kommer redan till lördagen? Har för mig att det var så tror jag

2009-04-06 @ 19:13:34
Postat av: Finn E

Brødrene Streng kan du vente på Fredag !

Jeg kommer på morgenen på Mandag og hele Selencup. Det blir en ny opplevelse for meg; 5timer x 5 dager ))) Farbror Storm får fortelle oss litt om hvordan man overlever noe sånt :-))

2009-04-06 @ 20:12:25
URL: http://www.raufjoringen.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0