Do nice

Regnig dag

Tog en fika med Göte imorse på Kaffestugan

Shoppade upp mig på lite Janssoningredienser och en färsk Travrond.......

Tanken var att städa undan lite idag och det är det jag försöker med just nu....verkar ju gå sådär med tanke på att jag sitter här och skriver meningslösheter...
Imorgon blir det tävling vid Untorp, solsken och ett par timmars fiske....Det låter som en perfekt dag...Får sällskap av GrevNils som pallrar sig hit i kväll från betongghettot.


Silvio Berlusconi är en udda figur......."Se det som en trevlig campinghelg" var hans uppiggande uttalande till de jordbävningsdrabbade i Italien.....Så kan man ju också säga:-P

Poolförlust igår mot Chelsea.....Tre mål i baken och när fan hände det senast? Länge sedan gissar jag och där har nog kamrat Bruks full koll kanske?
Tydligen fick Essien rollen att plocka bort Gerrard och lyckades väldigt väl....Kunde ju inte se matchen då Viasat äger CL nuförtiden med alla sina jävla kanaler....Viasat Kantboll från Viasat Snedstuds.....De sänder t o m fotboll i Viasat Motor....Låter som konsekventa grabbar som styr.....

Borde bjussa på en spik till helgen på V75 kanske.....Tror en del på Oblige Ås i fjärde, lärlingslopp och stolopp visserligen men hästen har en speed som skvätter grus och den talar segerspråk på lördag hoppas jag...Varningens finger för Svanens Finders Keepers också, låter väldigt uppåt på den från Svanens sida.....

Kommentarer
Postat av: Brutte

Tja, för att svara på din fråga om "Pool" så har jag bara följande att säga; senast de släppte in så många mål var mot "Spurs" i ligacupen 081211 borta på "the lane" - förlust 2-4 med ett reservbetonat lag. Senast man släppte in 3 mål hemma på "fortet" var 070106 mot "gunners" - det skedde i FA-cupens tredje runda - förlust 1-3. Senast något sådant här elände hände i PL var så länge sedan som 051002 då just "chelski" lyckdes knöla in fyra baljor - förlust 1-4. Det här var inte kul att redogöra för..... I CL har det aldrig hänt förut...jävla skit....

2009-04-10 @ 18:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0