Metod Coloskopi

Från 116 till 112,5 på 24 timmar.......i vikt alltså, kroppsvikt:-) Vet att såna här snabbantningar sällan funkar men ändå....Bra viktminskning och till på köpet fick jag en rejäl tarmrensning som är så populärt i Hollywoodkretsar:-)

Nyss hemkommer från lasarettet där jag haft 1,25 meter grov slang uppkörd via röven och in i tjocktarmen......Körde laxering igårkväll och imorse...4 liter som skulle ner.
Undersökningen gick jäkligt bra och kände ingen smärta överhuvudtaget. De hittade heller inga konstigheter mer än en tungpiercing som nån tappat där;-) Sa jag att jag är ett pervo?;-) Å att nån har en jävligt lång tunga:-)

Nä, de hittade ingenting och det var ju bra. Nu är man lite luftfylld och kanske inte den mest tystlåtne att umgås med , if you know what I mean:-)

__________________________________

Fick ÄNTLIGEN också besked om permitteringslön från Norge. Kommer in på kontot idag. Nice!

____________________________________

Annars kommer påsken nu och förhoppningsvis kommer finsmakaren GrevNils hem från ghettot och gör en sällskap på några exklusiva vinsessioner:-) Ska inhandla några finkalibrerade pavor så vi har nåt att göra.......
Fiske naturligtvis över påsken också....Hemsjön och bytävlingen där på långfredagen där Stormen med pojk gästar för första gången:-) Lördagen blir det Orsasjön och förhoppningsvis visar sig sjön från en bra sida, då ska det bli kul:-)
Söndagen blir det vila så man är taggad inför Hamrasjön på måndag.

Hamrasjön gillar jag skarpt. Är normalt en mycket rolig sjö där det nappar skapligt och man är aldrig chanslös på Hamra. Du kan hitta i fisk lite varstans och riktigt fin abborre.
Ser på resultaten från ifjol att jag var 2:a på 8,5 kg, hade 319 fiskar. Högsta vikt var i pensionärsklassen där Gösta Hall segrade på 11,1 kg. Kommer inte ihåg vem som vann herrklassen men det gör säkert någon annan med bättre minne än mig:-)
Vi får hoppas på skapligt före i alla fall. Kommer kanske en rapport på Weines blogg så småningom.

___________________________________-

Har sett en del filmer sista veckorna, bland annat såg jag "Eden Lake" igår (fick pausa några gånger för att springa på toan;-))  Engelsk upphaussad rysare (som de kallar den) Men det är väl mer av en thriller med rätt oförsonlig hållning. Tyckte den var sevärd om än med lite kackigt skådespeleri.......
Återkommer med övriga filmer

See Yaaaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Daniel E sveg 10525

2009-04-07 @ 17:06:28
Postat av: laxen

spara på gasen kan bli dystra tider

2009-04-07 @ 20:15:43
Postat av: Finn E

Gratulerer ! Med: Mindre vekt, mer penger på kontoen og ikke minst større arsle :-)



Dette kan resultere i at du bruker mindre tid på toan -- blir mer effektiv -- tjener mer penger :-)



Jeg ringer Østcom pronte .... det blir overskudd av slikt.



2009-04-07 @ 20:37:14
URL: http://www.raufjoringen.no
Postat av: LiNdA

Oj, skönt att den kom fram.. Kan jag få tillbaka min tungpiercing nu Tack :o)

2009-04-07 @ 23:46:46
Postat av: Mr Pink

Laxen- Spar ner den på några tomglas så kan ni ha den som uppiggande under Sälen Cup:-)



Finn Erik - Klockren analys:-)



Linda - Lägger den på din låda så får du kolla om det är din....Den kan vara Lars-Fredriks också;-)

2009-04-08 @ 09:44:43
Postat av: Brutte

Okej! Vi verkar vara rätt många som gör anspråk på det lilla smycket. Vill bara påminna dig om den lilla pojken som en midsommar kommenterade vårt umgänge med orden "pappa, jag tycker inte om när två pojkar pussas". Det var efter detta vi blev lite mer diskreta.....

Skönt att det var lugnt i tarmregionerna - innebär det att jag kan plantera mer ädelmetaller i ändalykten på dig?

2009-04-08 @ 20:06:13
Postat av: LiNdA

Fast jag börjar ångra mig.. vill jag verkligen stoppa piercingen i tungan igen, som varit fast i din röv?!? :o/ :o)



2009-04-08 @ 20:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0