Krobbe Lundberg

...var en riktig artist

Var ner och försökte mig på lite klotrullning häromdagen. Kände mig inte så glamourös som jag borde så nästa gång stryker jag på Pink Ballsskjortan....Tror det kan bli några extra points då:-)

Min bowling kan väl närmast beskrivas som......desperat och helt oäven.....Bästa serien klockades in på 191 pinnar och det hänger man inte i någon julgran...Uselt
Mer träning är anbefallt i ett anfall av självspäkning.......

Besökte hallen även igår och vem var där om inte en av Fk Match´s alla talangfulla spelare:-) Nicke hyvlade golvplank så flisorna rök.....Bowlingen var spasmframkallande okey och efter 8 serier hade dryga 1600 poäng samlats...Snitt strax över 200....Bra jobbat, Nicke Lilltroll!

___________________________________________

Har fräst på en skjorta till morgondagens mässa så nu fattas bara lite pomada i frillan så är man redo att möta folk:-)

___________________________________________

Lyckats plöja två lättsamma filmer också......Kanske inte något för gemene man/kvinna....Mer för fantasterna:-)

Bay of Blood av Mario Bava , en gammal klassisk film...Inte någonstans romantisk, if you know what I mean;-) Tyckte den som helhet är för jävla kackig med dåliga skådisar och den går inte att rekommendera

Mother of Tears av Dario Argento, brutalinslag som duger men likadant här med kassa skådisar och en Argento ur form....Skit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0