Packad....

Japp, nu är det packat inför Norge. Börjar igen imorgon och det viktigaste ligger redan i bilen....bowlingkloten!:-) Seriepremiär och förvisso är man rostig likt en käppkines i plåt men hoppas att min eminenta talang talar klarspråk imorgon och håller mina poäng i anständigt skick;-)

Nu ska jag kolla in Manchester City´s lagbygge, finns ju en del sevärt där....Min käre vän herr B borde vara skapligt glad idag efter Gerrard´s absoluta häxpipa igår som gav Pool segern med 3-2:-) Grattis

Till helgen blir det klubbmästerskap för Fk Match, två tävlingar samma dag och det troliga är Storån i första för att sedan flytta över pinalerna till Lillåbryggan....Nu ska muddringen starta imorgon så en liten brasklapp för Lillån är det. Annars skulle det vara kul att prova igen där då det nappade så bra igår med skimmers och fin mört. Bara det är mulet väder så......

Fk Matcharna är och fiskar individuella Dm den här helgen (inte jag då pga av mitt event) Har fått en knapphändig rapport att Peter vann sin sektion överlägset från kanten. Stormen satt på samma sektion någonstans i mitten och hade tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0