Rainyday

Regnet strilar ner idag....ordentligt

Vad göra?

Ja, hade bowlinghallen haft vettiga öppetider så kunde man ju tränat lite bowling. Fick mail igår och det blir norsk seriestart nästa vecka. Tveksamt dock om jag blir med.
---------------------------------------------

Uppdaterade mig igår hur helgens individuellt bäste metare fiskade, Mr Bod:-) Intressant som vanligt, tack för infon, Bod.

Åker troligen ner på Höstträffen i Örebro, den årstiden brukar det vara lite mer fisk i farten än vad som nu var fallet. Inte för att det hjälper i mitt fall men nån snorluva ska man väl kunna trixa ner i nätet

--------------------------------------------
Tanken var att det skulle bli bärplockning idag. Men det regn som behagar falla i rätt stora mängder gör att den bärturen får flyttas fram. Blåbär och hallon kommer ligga risigt till framledes:-) Sätt en bärplockare i min genant ovalkiga näve och mitt alterego kliver fram och dominerar, TurboLilja;-)

-------------------------------------------
Spelade en rak dubbel på travet igår också....Låg en 25 krona och skvalpade på ATG- kontot så hyvlade in den på 7-6 som satt så klockorna pinglade...En 9 oddsare och en dryg 5 oddsare....Tyvärr nerspelad på dubbeln så den gav inte mer än 38 gånger, stod i över 80 när jag lirade.....900 in iaf.

-------------------------------------------



Kommentarer
Postat av: Stange

Jag kommer ner och stöttar dig Kenneth !!! 4:e gången gillt så nu borde du få en brax eller en mört.

2009-08-18 @ 11:34:12
URL: http://team-orebroarna.blogspot.com/
Postat av: Mr Pink

Ja, det var väl fan om inte du ska få se fisk uppdragen av mig:-) Iofs så fick du ju se en snorluva i söndags:-P

Du är välkommen till peg Lilja....Kanske ska ta med en kaffetermos och köra ståndkroksfiske ett tag?;-)

2009-08-18 @ 13:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0