What the fuck

Jajaja...ska för fan gå och lägga mig snart...Har ju trots allt fått info om eventuella fel i almanackan där jag figurerar, för övrigt som det vackraste och mest miljömedvetna som någonsin gjort ett framträdande i densamma;-) Felet har nu analyserats, förvisso en smula sent....men det verkar som att jag eller mitt uppslag hamnat fel....står 2009 på min bild...på allt annat står det 2010....Endera är jag jävligt efter eller så är det Knogens fel alltihopa;-)

Glömmer den nu och ni kan använda den som skithuspapper deluxe om ni vill eller som dörrmatta...I don´t care

Nåväl,en sväng på bowlingen och  vid vår första beställning fick vi veta att ALLA var överberusade:-o och att det fick räcka med fyra öl för oss.....En jävligt grov generalisering och min irritationsnerv reagerade......Men only in Orsa, only in Orsa.....ALLA var överberusade!

De sopade igen stället runt halvtolv och då lämnade vi och ringde vår taxi och smet in i Mora....Ingen höjdare där heller men en Pernod och några öl hanns med iaf:-)

Nu är det sängdags och imorgon plockar jag ihop en travrad som tar jackpoten...Vill ni vara med och dela hör ni av er.....60-70 flygande parasiter låter sig väl dela:-)Miljoner alltså

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Greven

tack för igår alltid lika trevligt att svinga NÅGRA bägare med dig.........

lite sliten idag men vad gör man inte för mänskligheten.

Man är väl inte ,,,,, för man ,,,,,,,av en polare.

2009-12-19 @ 11:34:48
Postat av: Mr Pink

Tack själv herr Greven:-)



Kanske ska förtydliga mig i inlägget att det var INTE VI som avsågs när kommentaren fälldes om att vi alla var överberusade, det var en ganska jobbig kväll för personalen på bowlingen då berusningsgraden var jäkligt hög tydligen med en del bråk och skit...Vårt sällskap var som vanligt belevade och exemplariskt salongsberusade;-)

2009-12-20 @ 19:01:28
Postat av: Knogen

Pinkie>

"Endera är jag jävligt efter eller så är det Knogens fel alltihopa"



Behöver det ena utesluta det andra? Du är ju faktiskt hopplöst efter, och jag är ett vandrande generalfel ;-)

2009-12-20 @ 23:00:41
Postat av: Mr Pink

Som vanligt har du en korrekt analys:-)

2009-12-21 @ 10:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0