Done

Sådär, äntligen är mäskbeställningen genomförd och skickad! Blev lyxvarianten av det mesta, dvs serie3000 Sensas....Det ska kosta att ligga på......mitt garage:-)

Var lite smått effektiv här på eftermiddagen och fick även iväg ett eventupplägg till en av mina kunder. Nice att bli klar, att få undan lite grejer.

En hel del som vill köpa Novaborren också och det är kul. Fick en beställning igen nu alldeles nyss på tre borrar. Så de får jag hem här i veckan för vidare leverans.

Får väl slå ett slag för Novan och är det någon som är intresserad av att inhandla denna lättborrade isborr så hör av er till mig så fixar jag det. Vågar nog påstå att det är bästa borren på marknaden!


Kommentarer
Postat av: Storm

Korrekt Boss !



Finns inga tvivel att den numera ÄR den bästa isborren !



Hoppas bara att dom spottar fram snabbskären snart !



Hae't Gött !!

2009-02-09 @ 21:33:58
Postat av: Bucco

Hei på dej Pinkis,

har merklig nok fått en del felinformasjon om Mora-nova borret tror jag,jag och min son vil gjerne ha et borr.På borret som er 110 mm er det da justerbar höjd eller ikke???.Den informasjonen jag har fått er at det ikke er justerbar i det hele tatt.Kan du eller Stormen gi oss et bra svar,och er den så bra som du sier Storm så kjöper vi et borr.



Med justerbar så mener jag på höyden med borret,hadde vært fint om vi kunne fått ned den litt.





Mvh

Bucco



2009-02-10 @ 09:42:36
URL: http://matchfisher.blogg .se
Postat av: Mr Pink

Hallå där, Bucco! Bästa informationen får man från de som varit med att ta fram borren, t ex här:-)

Det ÄR justerbar höjd på borren, om du tittar på bilden så ser du på vevskaftet två stycken extra hål som man kan (i det här fallet) korta ner borren med.

På de nya borrarna går det även att få vikbar vev, de flesta väljer att ha det.

Jag ska kolla längden på borren i det kortaste läget så ska du få reda på det. Vad använder junior för borr i dagsläget?

Din vän "Finn-Miloooo" beställde några borrar igår:-)

2009-02-10 @ 11:41:33
Postat av: Bucco

Junior använder et rantanen 115 mm borr nu i dag och det er litt för långt,men det går med litt slit.Har også tenkt på och gå över til et slikt borr selv,hvis dere klarer och övertala meg...he,he,he.

2009-02-10 @ 17:24:53
URL: http://matchfisher.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är redan övertalad....fast du vet inte om det än;-)



Mailar dig imorgon, Geir..så får du längder och priser.

2009-02-10 @ 18:52:06
Postat av: Storm

Kolla in http://www.moraofsweden.se/nova/index.html

för mer info !



Hae't Gött !!

2009-02-10 @ 20:23:09
Postat av: jesper

När kommer snabbskären? Har ju trott jag haft slöa blad sedan jag fick låna Jörgens prototyper förra året ;-)

2009-02-11 @ 14:57:37
Postat av: Stange

Jag lägger upp lite smyg reklam om borren på min sida .

2009-02-11 @ 15:19:56
Postat av: Mr Pink

Snabbskären gör inte själ för namnet kan man säga....Verkar ta lite tid:-P



Låter bra, Stange:-) Var ligger du på webben?

2009-02-11 @ 15:29:48
Postat av: Stange

2009-02-11 @ 16:14:13
URL: http://team-orebroarna.blogspot.com/
Postat av: Stange

Kanske inte så mycket om taskiga bowling serier,nostalgi,musik och skavsår utan det blir mest fiske.

2009-02-11 @ 17:00:10
Postat av: Mr Pink

Haha, det går nog bra ändå, hörru Staaaangee:-)

2009-02-11 @ 18:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0