En Magdalena Graaf

I ett tillstånd av graverande åkommor både här och där så börjar man snart bli som Robert Gustafsson...lätt hypokondrisk.

Igårkväll alldeles innan bowlingen fick jag flimmer för ögonen...(kan också ha berott på den lilla sugpastillen med ett djävulsansikte jag knaprade i mig strax innan)...Spelade matchen med diffus syn....När jag sen gick upp på läktaren fick jag en smällfet huvudvärk, den mildrades något vid hemkomst och efter vätskeintag tillsammans med ett gäng Panodil....Idag fortgår en lätt huvudvärk....
Hmmm, Graafen fick ju hjärnblödning...ungefär samma symptom:-P Men det är klart...hon dansade ju rätt hårt ett tag där....Tänker kanske att det är dansen som är utlösande faktor och att den kan vara så att säga retroaktiv, jag får skit för allt mitt dansande förr i tiden...;-)

Jaja, får väl rita ner ett snabbtestamente....Haha, vilket straff att få ett testamente efter mig, att ta reda på all bråte i ALLA förråd:-) Och alla böcker, alla tidningar....Jösses, får nog göra ett städ/rensningsryck i dagarna:-)

Och nej, jag äter inga piller med diverse teckningar på..........



Injektioner är bättre;-)

Kommentarer
Postat av: Ingo

Tror du behöver en livscoach,, föreslår Ricky Bruch!

2009-02-07 @ 15:00:44
Postat av: Bullen

Låter som att du är kärnfrisk.



Testa inte att skaffa dig en hjärnskakning och sen peta i dig 5-6 öl och en liten whiskey. Det gjorde jag förra helgen...sov i 1,5 dygn och tappa 3 dagars minne...jag är tydligen inte världens smartaste person.

2009-02-07 @ 19:56:57
Postat av: Doktorn

Låter som ett klockrent exempel på klassisk migrän med aura det där...

2009-04-08 @ 13:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0