En tisdag i februari

Isande kallt imorse...-25 grader....Inget väder man gärna pissar ute i....Då blir det nog sprickor i förhuden....om man inte är jude då förstås...
Åkte in till Mora imorse, besökte Kaffestugan och minsann satt inte två fiskare där och ljög;-) Slog mig ner och tog en kaffe, en fetmacka och en liten kanonkula till efterrätt......Var lite flärdfullt inne på fiket då bordet bredvid tillägnats en del av de omtalade Pink Balls bowlinglegenderna, förstår att det var ganska mycket folk därinne då fiket plötsligt innehöll två av dessa väldoftande virtuoser;-) och det är ju sällan Morafolket får uppleva sådan STARQUALITY på en och samma gång:-)

Nåja, blev lite fiskesnack och annat med Göte och Mandel....Drog sedan vidare till DollarStore och inhandlade några pimpelspön för 10 kronor styck. Samma spön jag köper av grossisten för 19 spänn kostar alltså 10 på DOLLARSTORE.....Normalt bevistar min själ sällan dessa affärer men nu fick jag lov att åka dit och kolla efter Mandel´s tips:-) Handlade lite annat skit också förstås.....

Kvällen har tillbringats med Jack Bauer, äntligen tillbaks...visserligen på en skitkanal som TV400 men ändock...Det är ju de som lyckats gömma undan den bästa talkshowen också, Letterman....Som jag gärna tittar på när jag har chansen..eller kanske ska säga när jag lyckats hålla mig vaken, vilket är alltför sällan.

Dags att knyta ihop sig, låta demonerna komma och virvla runt i systemet...Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0