Dirt

Ny läsning inhandlad....Undrar bara när jag ska läsa allt jag lägger på hög?:-P Köpte några tidningar också....Filmpapiret köper jag varje nummer av , varför prenumererar jag inte för? Mycket frågor, inga svar......

Mötley Crüe ´s Dirt (jävla kass bild det blev)


Annars tänker jag lite på Inter-Milan i söndags....Adrianos 1-0 mål VAR ju hands, tveklöst.....Varför säger inte kommenatorerna det för? De uttrycker sig som kanske eller troligen hands.....Fast de ser precis det som alla ser....Underligt beteende minst sagt...

Fick en räkning idag på ett par laxar drygt.....från Eniro....Invändningar mot den räkningen(bekräftelsen) skall vara tillhanda inom 10 dagar annars har man visst godkänt avtalet....Faxade tillbaka (fax, varför i helvete används det fortfarande förresten?) skiten med en väl ifylld anmärkningsruta....Har ju inte alls ingått något avtal med dem och definitivt har ingen säljare varit i kontakt med mig. Vill INTE ha sådana räkningar!

Tv:n står på i bakgrunden just nu och nu gjorde Björklöven 1-0 mot Mora.....Suck.....Egentligen slutade jag kolla på hockey när Veli Pekka Ketola slutade lira....var väl nånstans där även "Stisse" i Södertälje la av:-) Tänkte ändå att jag skulle skänka Mora lite stöd via tv:n en stund ikväll....men är ju en medgångssupporter;-) Fast nu blev det 1-1...så kanske kollar en stund till då:-)

För övrigt förstår jag inte hur ett erkänt fotbollsmagasin kan ranka Sergio Ramos som en BÄTTRE försvarsspelare än Alessandro Nesta......?! Sergio Ramos äger inte en tiondel av Nesta´s kvaliteer.....Ramos är en klavertrampsknarkare och lallare, that´s my opinion:-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

nåja, lite boll finns det allt i pojken!



http://www.youtube.com/watch?v=iqpBGBxN92k

2009-02-18 @ 18:50:33
Postat av: Ingo

2009-02-18 @ 19:04:18
Postat av: Knogen

Sa gladjande att se att du atminstone ar kaffemuggsupporter till Ovansiljans stoltheter ;-) Det ar alldeles for manga som gatt i mainstreamfallan och inte vet vilken sida sjon de bor vid, utan i stallet maste halla pa jattebebisen i soder :-)



Apropa fotboll sa blir det semifinal i Rio-cup pa Maracana nasta vecka ;-)

2009-02-18 @ 21:42:35
Postat av: Mr Pink

Nog finns det boll i Ramos, det är inte det....MEN i jämförelsen med Nesta är i mina ögon Nesta en femstjärnig lyxRioja och Ramos på sin höjd lite avslagen Marinella i plåtburk:-)...med fimpar i.....



Knogen,var fan sitter du nu? Är du alltså på plats?:-)

2009-02-18 @ 22:02:33
Postat av: prippen

Men fy fan vilken färgad lista din gamla spagge-älskare :)) Men å andra sidan så brukar ju Italien vara riktigt jävliga på att spela 0-0 så dom måste ju ha skapliga försvarare :)

2009-02-20 @ 19:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0