Bipolärt syndrom

I ett anfall av eufori öppnar jag underarmen med ett sagolikt väleggat instrument, huden glider isär och blottar mina blodfattiga vener.....Stirrar smått hädiskt genom mina Weisebågar och börjar sortera...det är ett gytter av vener och smärtan är intensivt förgörande
Tystnaden gör sig påmind och jag vrider på huvudet för att kontrollera rummets beskaffenhet......Ser ett löv sakta falla.

Det låter ingenting.

Ett löv. Från taket. Känner mig en smula upprörd och vänder segt mina intentioner mot taket...Är helt säker på att sist jag kollade fanns där inga träd. Gör det inte nu heller. Däremot sitter Che Guevara där med benen i kors.
Smärtan i armen pockar på uppmärksamhet, bryr mig inte utan reser mig och hämtar slagborren...Borrar två hål i högra foten och förundras av den symmetriska perfektionen....Parkettgolvet ser ovårdat ut genom hålen.
Paniken griper med fem uppstudsigt feta fingrar kring min kropp och kastar mig in i väggen....Tavlan med Trollkarlen från Oz ramlar ner och jag stirrar Tin Man i ögonen....Han ser glad ut, den jäveln....Han sjunger....

"No, oz never did give nothing to the tin man
That he didnt, didnt already have
And cause never was the reason for the evening
Or the tropic of sir galahad

So please believe in me"

Hivar mig in i en bok....den slår igen pärmarna och bokstäver omringar mig...Tjugotre S rätar ut sig och blir som I:n...De tränger in i mig och det smakar kanyler.....Upphetsande och skelettuppluckrande.......Plötsligt utan förvarning slår jag i golvet, dunsen tar fullständigt andan ur mig...kippar för att hitta luft och den kommer till mig.

En stor kackerlacka ställer sig framför mig och vill säga något...Lyssnar inte på något och bryter loss ryggskölden och slår in den djupt i låret.......Skriker när muskeln går av och slår upp i bäckenet...Bedövad av glädje kanyliserar jag mer lördagsgodis och ser spindlar tränga ur tapeterna....det svämmar över och tusentals spindlar vill in och mina kroppsöppningar ställer sig på vid gavel och välkomnar beröringen........Känslan är översvallande och i ljuset ser jag befrielsens mörker.......



Kommentarer
Postat av: Storm

Fan, inte nu igen !



Krya på dig !

2009-01-10 @ 21:05:40
Postat av: Bullen

Annars då?

2009-01-10 @ 21:51:13
Postat av: Bucco

Vi ses i et annat liv

2009-01-10 @ 22:03:33
Postat av: Finn Erik

Du trenger terapi .. hva med en ukes fiske på Orrmosjøn ?????????

2009-01-11 @ 09:17:08
URL: http://www.raufjoringen.no
Postat av: Mr Pink

Har bokat två veckor på Orrmosjön...Weine har lovat ställa upp som guide;-)

2009-01-11 @ 09:37:26
Postat av: Ingo

Rekomenderar den gamla psykläkemedlet Hibernal. Jag blev av med min tvångstanke att styckmörda Blondinbella efter 2-veckors behandling.

2009-01-11 @ 13:54:52
Postat av: Pink Angel

Ha ha ha, finns ingen som dig Ingo :D

Annars kan detta vara något som piggar upp

http://www.youtube.com/watch?v=wGMnW7FKFvg&eurl=



2009-01-11 @ 15:05:26
Postat av: Ingo

Jo, den piggade upp! hon e klämmig Miss li. Har hamnat i en svår Pernilla Andersson period nu, diggar hennes glugg mellan framtänderna.

http://www.youtube.com/watch?v=JGVehW2VMhw

2009-01-11 @ 15:24:56
Postat av: Finn Erik

2 uker ?????

Da er jeg redd det vill bli værre !

Men Weine er kanskje et hyggelig selskap !

Fisket derimot er alt annet en hyggelig ....sukkk



Storsjøen til helgen ( Nord Odal ) bruker det å være ok fiske. Rundt 6-9 kilo er ok men det er vanskelig å velge fiskested der.

Ellers hold av denne søndagen i Mars http://www.raufjoringen.no/nyheter/?idr=163



Fikk fisk i 1.45 time !!!!

Skjekk kalender 2009 RAU.

2009-01-12 @ 18:46:59
URL: http://www.raufjoringen.no
Postat av: Finn Erik

2 uker ?????

Da er jeg redd det vill bli værre !

Men Weine er kanskje et hyggelig selskap !

Fisket derimot er alt annet en hyggelig ....sukkk



Storsjøen til helgen ( Nord Odal ) bruker det å være ok fiske. Rundt 6-9 kilo er ok men det er vanskelig å velge fiskested der.

Ellers hold av denne søndagen i Mars http://www.raufjoringen.no/nyheter/?idr=163



Fikk fisk i 1.45 time !!!!

Skjekk kalender 2009 RAU.

2009-01-12 @ 18:48:33
URL: http://www.raufjoringen.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0