Bedtimestories

...blir det inga av nu....Dags att knyta ihop degen och sova lite.

Att bli degraderad till en som BARA skär halsen av små barn känns som en italiensk landslagsförlust i fotboll...Surt.

Är ju så mycket mer kreativ än det....Har ju inget emot att göra krutonger av foster heller.....

Älskar människor med ett introvert vanvett , tack Bullen för att du kom:-) Tack GrevNils och Brutte , mina nerdkompisar.....

****************************

Människor med låsta värderingar är sorgligt

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Bullen

Ja att jag fick ett tack för att jag kom till den här ganska så sorliga för att inte säga SKITKASSA i mina ögon gayträffen känns ju jävligt gott i mitt iskalla hjärta,,,,oh tack jag kommer att leva på ´det hela vintern...Nästa gång du bjuder in till kalas så glöm för all del inte att ge fan i och ringa mig. Gammal sur öl och kräftsnaps är ju inte en av mina favvosar.....Jag tar nog och tillägnar en låt till dig på Orsa yran...."i am a man of constant sorrow"......glömde en sak...ni som läser det här.... SOD OF

2009-07-05 @ 03:04:48
Postat av: Mr Pink

Du är för SÖT!:-)



Soggy Bottom Boys....gillas:-)

2009-07-05 @ 18:24:38
Postat av: Storm

Detta forum kan vara väldigt konstigt ibland.



Låter dock de vilseledda umgås vidare i detta tema och behandlar frågor som jag inte diggar mellan FYRA ÖGON ;-) !



Hae't Gött !

2009-07-06 @ 21:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0