Slice....

Jösses, förvånas ofta över människors enorma dumhet...exkluderar inte mig själv där;-)

Fortsatt klämmer mytomaner ur sig ren galla till många runt ikring och att de inte kan komma till ro vittnar väl möjligen om ett lågt intellekt där inskränktheten härskar nåt så inihelvete

En uppmaning till de sorgliga figurer som känner ett behov av att läsa min blogg TROTS att den innehåller såååå anstötligt material.....GÅ INTE IN OCH LÄS DÅ om ni nu upprörs så kraftigt av det som står!

Patetiskt att lyfta ur saker ur sitt sammanhang och till och med citera text av "novellkaraktär"...Ni är för sorgliga!

Att jag skär halsen av små barn är ju allmänt känt och ni är välkomna att besöka min frysbox för att inspektera den senaste av mina samlingar, snitten är utsökta och huden härligt blåfrusen på de små liven...Utställningen sker på slutna avdelningen i slutet av augusti och de som vill är välkomna.

Hörde något om "förtäckta hot" också......Jösses, hittar inget förtäckt i mina rader utan en rak öppenhet som borde uppskattas.....Att kalla ord med en ironisk blinkgubbe bakom för HOT är ju en smula anmärkningsvärt....

Att Mr Mytoman springer runt och snackar skit får man ju ta....Han kan ju inte öppna käften utan att låta den gå i evighet och låta sina lögner drabba alla i närheten.....Jävla dillkvist, som tur är han totalt genomskådad av väldigt många som också de, likt mig, tröttnat på hans sjukdomstillstånd....Sök hjälp är min uppmaning.

Okey, nu har jag skrivit några rader till på min egen blogg...Nu är frågan är det sanningen eller är det rent påhitt?? Tja, vem vet? Borde kanske isf vara jag.....eller hur?

Kommentarer
Postat av: Totte

Sista idioten är inte född än. Du får nog leva med dem tråkit men sant. Inskränkta dårar kommer det att finnas jämt det bottnar i någon form av avunsjuka missundsamhet rädsla snevriden syn på tillvaron eller en rädsla för nuet vi lever i.

2009-07-04 @ 17:39:27
Postat av: Pink Angel

NU FÅR DET VARA NOG!

Fattar verkligen inte hur dessa människor tänker. Vore väl bättre att försöka BYGGA UPP sin EGEN självkänsla istället för att försöka smutskasta ALLA andra! Men det är klart :) Har man inget annat för sig på dagarna så ...

Vet iaf en sak och det är att mina 2 lever ;) :) och de ÄLSKAR DIG :) Deras egna ord; DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA :) :) :)

2009-07-04 @ 21:09:08
Postat av: Bullen

Nä Fy Fan Nu Får Det Vara Nog Med Alla Stora Bokstäver..................Jävla idioter,......



Totte: Det var ju jävligt djupsinnigt, tror du att du får Nobels fredspris nu eller...skärp dig för faen.



FinkelÄngel:) Va fan ska jag säga mer än¨....det räknas inte---(om du tror att jag blivit soft on your ass så misstror du dig..det blir värre sen...:)



as inte

2009-07-05 @ 02:54:39
Postat av: Pink Angel

Men PUSS på dig Bullen :) Du är go du :)

2009-07-05 @ 10:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0