SvampBob

Well, självömkan är ju en åkomma i sig....................Är snortrött på att ha ont i halsen och känna mig hängigare än en slapptask....Fått svar på några odlingar och ingenting hittade de i dem. Nu är teorin att det möjligen är så att jag lyckats få svamp av penicillinet:-) Fan, ser jag ut som SvampBob eller?!
Är trots allt lite bättre idag och hoppas att morgondagen skänker mig en hals utan en känning...Japp, så får det bli:-)

*********************************************************************************************

Min kära syster och hennes dotter Tionne kom hem igår, de flyttar hem från Los Angeles en stund. Ska bli kul om än ovant att ha dem hemma. Tionne börjar i svenska skolan till hösten:-)

*********************************************************************************************

Kolla in på Weines blogg och se en monsterlång gädda som Göte och Roffe fipplade upp ur Vikaviken...122 cm....Den var mager så vikten var inte mer än 11,7 kg. Tar man bort kommatecknet i den sifferkomben så är det vikten av något som inte är så magert.....You know who;-)

Kommentarer
Postat av: Totte

Nu är det dax med krossad magnesyl och grädde. Det funkar. Krya på dej.

2009-07-25 @ 00:30:39
Postat av: Bullen

Kan det va Gres-Influensan

2009-07-25 @ 20:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0