Nu till något helt annat

Hepp....Blev en fika imorse tillsammans med Göte och Weine. De hade inget nytt att komma med som vanligt;-)

Mr Larsson satt också på sin vanliga plats och skänkte lite flärd till Kaffestugan:-)

Skulle in och beställa ramar till några foton och det blev också gjort. Hade även ett födelsedagsärende som avhandlades. Sedan var ett besök hos skomakaren inplanerat också , där min skryllrygga skulle få lite välbehövlig reparation....
Men nu är mitt minne som ett jävla fågelholkshål...så den ryggan stod ju kvar i bilen när jag kom hem:-P Får ta det imorgon kanske....

Impulshandlade.....eller tvångshandlade, har svårt att definiera, ett par nya skor...(ja, inte fan köper man väl gamla?)



Tänker göra om det här till en modeblogg faktiskt.......Istället för som nu, psykfallsblogg;-) Modebloggar har ju väldigt många besökare så får väl slå ett slag för gubbmode här då.........
Min utstyrsel imorgon kommer troligen att innehålla några av dessa enormt populära lantiskläder som nu går mot en ny vår.....Har även setts på en fylledräng kring Stureplan, det tvistas dock om huruvida det var en lantisdräng eller en betonggosse som äntligen sett sitt ursprung...hursomhelst....This is the shit

 Orange Helly , syns bra i strålkastarljus och värmer bra i cellen 
Bastanta kängor för slowfoxen och för att ta sig hem över åkern
Gott om plats i dessa supermoderna byxisar

Kommentarer
Postat av: Lunsdragaren

Hörru din gamla räksmugglare!

Se till att hålla dig ur spår på Orsasjön i påsk...

2009-03-23 @ 19:02:52
Postat av: Mr Pink

Haha...Lunsdragarn återkommer:-) Kul, då ska jag försöka ta revansch från förra årets "efterkälke"....Å hålla ur spår, får väl spåra åt dig som vanligt om du ska orka;-) (sa snubben som låter som en strypsnarad taxjävel vid minsta ansträngning)

2009-03-23 @ 19:14:57
Postat av: Storm

Lunsdragaren !



Hoppas jag kan få det angenäma nöjet att fiska i år !!



Då blir det åka av !!!!!!!!!!!!!!! ;-) !



Hae't Gött !!!

2009-03-23 @ 21:15:54
Postat av: Storm

B.t.w Mr Pink !!



Angående "efterkälke", skapa dig ett någorlunda minne om var du befinner dig på vattensystemet !!



Har knappast mött en så vilsen själ på Orsasjön någon gång, alltså slå fel på Sandgrundet med 213m, Grindal med 198m, och dessutom inte ha en susning om var västra sida på abborrkammaren ligger !!!



För att inte tala om lokaliseringen av Ångbåtsgrunden ;-) !



Jösses !



Angenäm resa Lunsdragaren ;-)



Hae't Gött !!

2009-03-23 @ 21:31:08
Postat av: Mr Pink

Haha...Metermissarna stämmer inte när jag kollar tillbaks i minnesbanken...Vet med säkerhet att Grindalsmissen var 712 meter, Sandgrundet då var jag på en annan sjö och vad gäller Ångbåtsgrundet då var jag så full att jag inte ens KÄNT IGEN en ångbåt!

Nåja, vet att jag fick fisk ifjol som räckte till en femteplats, Lunsdragaren var före och det hade jag tänkt vända på i år:-)

Ta stryk av en tanig metare i sina bästa år.............Det blir Lunsdragarens öde i år;-):-)

2009-03-24 @ 08:18:39
Postat av: Anonym

Hei Kenneth,skal du,Laxen,Weine och Jörgen opp på Næra til helgen?

2009-03-24 @ 16:27:26
Postat av: Anonym

Hallå!

Vet att Weine och Lax inte ska dit iaf, själv bestämmer jag mig på fredagen. Jag å Jörgen ska höras senare i veckan för att bestämma.

Hur är föret där nu? Blött?

Var ut en sväng på skogen idag och fiskade. Har så dålig kondis att jag skäms:-P

2009-03-24 @ 18:42:29
Postat av: Mr Pink

Vafan försvinner namnet för när man skriver kommentarer?! Hänt flera gånger nu fast jag skrivit i namnet....

2009-03-24 @ 18:43:36
Postat av: Lunsdragaren

Hahaha! Det skall bli ett sant nöje att komma upp i år igen! Hoppas att Storm kommer att deltaga i år...Jag behöver lite motstånd...

Det var ju endast Laxen som blev lite för svår förra året.



Måste bara hitta någonstans att bo bara...

2009-03-24 @ 19:06:54
Postat av: Bucco

Det var jag som sendte inn innlegget om Næra Kenneth.Navnet ble borte.Føret vet jag inget mer hen det som ble sagt på torsdag.Helt greit ved land men værre utpå vannet.Det var i alle fall ingen stöp.Da det gjelder kondis så skäms jag med,jag måste starte med litt trening och det nu med det samma.



Mvh

Bucco

2009-03-24 @ 19:14:14
URL: http://matchfisher.blogg.se/
Postat av: Fiskarn

Mr Pink e de Laxen de ??

2009-03-26 @ 17:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0